Saturday, July 24, 2021

Polonez Caro Plus (1997-2003) - Še za motor katerega sem Poljakom dobil preko Japonske leta 1995-1996 v upanju na rešitev tovarne Polonez(enako kot je bil predhodno 1995 z tovarno Škoda na Češkem) so bili na koncu krivi Nemci.

 Za zaprtje tovarne tovarne Polonez na katero Poljaki prisegajo bolj kot na Boga so mi Poljaki prvo priznali se jim finančno ni isplačala - kmalu potem so bili za njeno zaprtje krivi Egipčani na koncu pa pa še Nemci in tako je vse skušaj leta 2002 šlo v maloro....sam pa sem bil na koncu kakor mnogokrat prej kakor pozneje za vse kriv sam - preklet in ničkolikokrat pretepen populjuvan z verbalnimi grožnami v obraz in popljuvan...toliko o Fujitsuju katerega sem prav tako zlobiral na Poljsko...izpovejo se lahko - lahko priznajo kriminal katerega resnico ne bojo nikdar in nikoli več zajezevali z prihodom v javnost a da bi moj primer potrdili kakor resničnega o čemur so tako bajno sanjačili z ostalimi akterji nebojo nikdar in nikoli imeli časti.

https://en.wikipedia.org/wiki/FSO_Polonez

Related to https://ausertimes.blogspot.com/2021/07/premijski-razred-glede-zavarovanja.html 



No comments:

Post a Comment