Friday, September 11, 2020

@Pollacks/Czechs

 Read this lyrics to understand what your politicians attempted with me. This is why. Ja related, but Putin claimed same Russian DNA with Ukrainians when/while killing them...think about what(not only whom) you voted in 2020 for. Its many in this world who would like to be brothers or sisters this way...you understand Slovenian language am sure.

Hodil sem po zemlji naši
Srečal dobre sem ljudi
Skromni majhni a pošteni to smo mi

Že stoletja tu živimo
Se z viharji bijemo
Bratje sestre ne pustimo da izginemo

Samo milijon naš še živi
Na svoji zemljici
Samo milijon nas dobro ve
Da dobri smo ljudje

Samo milijon naš še živi
Na svoji zemljici
Samo milijon nas dobro ve
Da dobri smo ljudje

Majhen narod vedno kriv je
Kdor je majhen je vedno kriv
Če si majhen bodi srečen, da si živ

Bratje in sestre
Zdaj stisnimo dlani
Dokažimo da veliki smo mi

Samo milijon naš še živi
Na svoji zemljici
Samo milijon nas dobro ve
Da dobri smo ljudje
Songtext-ubersetzung.com

Samo milijon naš še živi

No comments:

Post a Comment