Tuesday, September 14, 2021

Namenjeno v spomin gospodu Janezu Janši ker skakati preko vrste pred druge ne gre in da bo narod vedel kdo je kaj

Prisvajat si zasluge drugih ljudi kot politik preko omalovaževanj pred tujimi diplomati(kateri še celo crkujejo ob strani nehote komur koli karkoli slabega) in za katare se trdi so sonarodnjaki pač ne gre gospod Janša...še v trgovini pred blagajno je vrsta.
Video can be also sen at 

Tisti ki se norčuje iz trpljenja kakršnega sem sam utrpel in to pred tujimi ljudmi z namenom prisvajanja si zaslug s tem da ima prelepo življenje, zame prav tako ni človek.

Kaj so pa "levičarji" al pa gdor kol drug skakal okol mene v vaši prisotnosti je pa bolj uprašanje zakaj sem tam sploh bil po vseh teh letih zahrbtnih laži.

Denar katerega je pa Pahorjev Gregor Globič pokasiral za firmo Ultra(Ultra sum) preko mojega primera z namenom kar naj bi bila pomoč meni osebno, se zdi je izpuhtel v zrak gledajoč me kako sem propadal na obrobju družbe. Mi je bolj škodil kot karkoli. Sam Gregor Globič se je z svojimi kolegi pozneje obrnil proti meni z grožnjami in težkim psihičnim omalovaževanjem - v bistvu nečloveškim izživljanjem.


Slovenija - to je kjer zaslužni gospodje vozijo BMWje, Mercedeze, Audije drugi pa ki smo ničvredni življenja crkavamo v rovih - rovih ob cestah. Brez kako je bilo na Poljskem - dinarja v žepu za navaden jogurt. 

No comments:

Post a Comment