Thursday, February 10, 2022

Bil sem tisti kateri je bil pretepen zaradi omenjene vode(zasmjan in omalovaževan od Kučana zaradi Slovenskih voda češ da sem nor) na koncu pa še zagrožen z morebitnim obiskom Stražišča pri Kranju(grozila so bila uperjena vame celo z celotnim mestom Kranj češ da kaj se bo zgodilo če si bom drznil obiska v lastno Slovenskem Kranju) kjer živijo

Danes si jemlje kredit za vodo zaradi katere se ji je celo Kučan smejal ko sem jo nagovarjal nanjo davnega 1999. @Alenka - vidiš, od vseh družbenih kraj vsaj nekaj vam je ostalo z čimer se lahko pohvalite skupaj z Pahorjem in Fajonovo(SD). 

Bratuškova kakor Golobič, Gantar, Kresalova in ostali takoimenovani levičarji(drugega od družbenih kraj in kraj katere sem jim omogočil preko tujih naložb - celo Nizozemskega kralja TAM NE POZNAJO - z levico imajo skupnega kolikor imam sam z lanskim snegom) so bili vpleteni v kriminal od davnega 1995/1996. 

Danes se skrivajo za pisanimi baloni ker obstaja vsaj 1/4 demokracija - pred 40 leti pa so nosili črne klobuke in sončna očala ker so hoteli narod straumatiziran pred očmi(so hoteli biti vidni v vsej svoji grozi - ubijanjih kakor psihiatriji). Hočejo volitve - resnice ne. Za sabo še vedno zapuščajo samo krvave sledi kakor je moja lastna.

@Bratušek glede vode - vidiš celo napake zaradi katerih sem bil opsovan in pretepen vam danes prideo prav...

No comments:

Post a Comment