Friday, January 21, 2022

V POSMEH KRAMBERGERJU IN PUČNIKU: Peterle spet na političnem parketu: Naj gresta Janša in Kučan na dva deci

Slovenija gojila tri desetletji svoje samostojnosti  izdajalce in debile. Od UDBOVCA Zmaga Jelinčiča ki je med mojim primerom MK Ultra špioniral ekslusivno za Putina pa do Peterleta ki je uresničil kakor je obljubil "če nič pa nič" spodaj razvidno zgodbico. Iz njegove zgodbe pa je razvidno da baraba je tisti kateremu NI BILO VEČ MAR ZARADI BLIŽAJOČE SE UPOKOJITVE kakor mi je trosil zdrogiranemu svoje vidikeod leta 2010 - trosil navodila za samouničenje vse bolj in bolj iz obupa, ker vedel je da me nemore nič ustaviti na poti do resnice - zanj in njegove travme. 
Lojze Peterle, srepi opazovalec 27 letnega pretepanja in izživljanja nad Slovencem(prisilnih hospitalizacij gospod ni videl a kriminal češ da je bil na moji strani se je redno udeleževal), ki po njegovih lastnih besedah od leta 1995 ni mogel pomagati saj so proti meni(zahtevali so izvajanje fizičnega mučenja prav tako v Sloveniji en mesec po temu ko sem imigriral v ZDA brez kakršnih koli legitimnih razlogov pa gospod Slovenski državnik osamosvojitlej ni mogel "pomagati" - belogardisti in UDBAŠi prav tako lahko najdejo skupno točko kakor je razvidno) urgirala velika svetovna imena sam pa da je kakor ostali potreboval od mene samega "dokaze(ko vas ugrabijo zdrogiranega veste - je vaša naloda da predstavite dokaze miličniku - poslancem in ne njihova da branijo zakon). A "že po štirih letih" izživljanja nad mano katero je tokom časa zrastlo v nepredstavljivo za družbo pošast, se je gospod Peterle z gospodom osamosvojiteljem Dmitrijem Ruplom preselil v zaledje primera po besedah dveh zločincev zaradi mojega kakor sta se osamosvojitelja med pretepaštvi izražala kriminala s  katerim sem povzročil ljudem težke izgube in duševne posledice. Te izgube in posledice zaradi "mojega kriminala"(čudežno nimam navkljub vsemu niti enega samega prestopka zabeleženega v v več kot 15 državah kjer sem bival ali iskal politično zatočišče a navkjlub temu sem bil za dva belogardista ki sta skoristila pretepanja za izsiljevanje belogardističnih spomenikov samo kriminalec - ne Slovenec ampak kriminalec ki prav tako ni maral bele garde oziroma domobranstva - tako je, ničesar nisem čutil med postopkom MK Ultra prav tako do Slovenske bele garde kar zadevo naredi še bolj čudno iz vidika Kučana/Pahorja in ostalih UDBAšev kateri so s pretepanji upali  da bom vendar postal kronično umsko bolan na partizanstvo) so seveda bolj in bolj onemogočale težko delo osamosvojiteljev po njhovih besedah zaradi katerih na koncu je zmanjkalo upanja zame CELO v njihovh srčkih a vendar prisiljeni zaradi višje sile so se morali vračati na mesto zločina - Vsemogočni oče ki mi je sejal moč jim laži kakor je razkrito danes jim laži NIKOLI NI OPROSTIL.

Medtem ko se je mojster Slovenske besede gospod Rupl debelil po Slovenskih hribih kakor noro prdeče prase za komur se je kadilo, sem sam moral ob njemu poslušati godljanje njegovih umskih bolečin katere je prestajal zaradi mene - v posmeh v obraze mimoidočih se sperhajalcev...prav nič drugače pa ni bilo v Peterletom ki je šetal med pretepanji v rokah z desko za pisanje na kero papir je zapisoval utrinke opazovalcev izživljanja češ da kaj vendar ljudje menijo saj njihovi vtisi na pretepanja imajo največji vpliv - to so bili dnevi ko se je gospoda namesto potikanja po skupščini vozila po Sloveniji in hotelirala na davkoplačevalske stroške med hribarjenji odprli pa so jim prav tako hoteli v Tokiju, New Yorku etc. Veliko bolje kakor v dolgočasni skupščini in gratis...od posebnih zdravniških pregledov pa do ugodnih kredito - poslovnih tajn in odprtih za trgovanje svetovnih mrež....je bil pa Peterle ki je prestajal hudega raka kaj uren plezalec ob Janši kateri se je lahko pohvalil z svojimi podvigi celo tujim iskušenim plezalskim junakom. 

In tako je minilo 27 let za nekatere ob Bruseljski kavici(pravljici) in za ostale v bežanju skoraj da pred samim sabo - dobesedno od fizičnega nasilja ko pretepen nisem veel niti da se druga svetovna vojna že končala pa do iskanja dokazov(preko Ljubljanske psihiatrije katero je Slovenski parlament uporabljal) da vendar nisem nor v popolnoma tujih jezikih in popolnoma norih Lukashenko Putin Vućić Šešelj Krađić krajih...

Od izganjanja in izživljanja nad investitorji(ne samo kralje katere sem pripeljal v Slovenijo da bi le ta dobila najboljše denarne vložke) katere pripeljal v Slovenijo 1995 in zaradi katerega sem izgubil Ameriško državljanstvo pa do totalnega beraštva v katerem niti zdravju ni bilo prizanešeno - zgodba o Sloveniji. 

Nihče od omenjenih barab ni niti prdnil v prid preiskave smrti Ivana Krambergerja - zatolčen dve leti in pol pred mojim odhodom v ZDA in nadomščen z Milanom Kučanom zadnje besede Pučnika pa so bile na ravni zmešanca kateri SI NI UPAL OMENITI ZARADI OTROK(in ne da nebi vedel kdo ga je od zadaj in gdo ali kako od odspredaj) citiram, "ne morem povedat kdo me je ker bi narod prizadelo"....

Lojze Peterle je prav tako kakor ostali "osmasvojitelji" izsiljeval mojo svobodo med mučenjem glede z bodočim veleposlanitvem Taiwana v Ljubljani. Tudi to iz mojega vidika nebo šlo v prid AMERIKKI, BRITANCEM, IN VELIKI NEMČIJI katere so financirale kriminal napram meni katerega so pogojevale potem ultimatumsko z mojo svobodo celo preko temnopoltih manjšin. Sorodno https://ausertimes.blogspot.com/2022/01/tukaj-je-krona-za-katero-smo-se.html , https://ausertimes.blogspot.com/2022/01/naj-popravim-peterleta-rupla-kacina-in.html in https://ausertimes.blogspot.com/2022/01/compelling-chinaselling-china-silence.html


Peterle je bil ekspert na področju kar mi je skupaj z ostalimi trdil raka - vse je vedel o mojih zrdavstvenih problemih med mučenjem a ničesar v realnem življenju ko sem se celo nanj in na ostale obračal za pomoč...pa veselo dobro zasluženo penzijo Ljubljanska gospoda. Naj se vam hčere dobro možijo in vnuke valijo da bo za jutri kaj ostalo.



Iz popolno NE Slovenskega(navadna četniška propaganda - zto tudi sem ga izbral za vodilo) časopisa Slovenske novice https://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/peterle-spet-na-politicnem-parketu-naj-gresta-jansa-in-kucan-na-dva-deci/



Peterle spet na političnem parketu: Naj gresta Janša in Kučan na dva deci


Naj gresta Janša in Kučan na dva deci

Najprej hvala za odzive na mojo željo/poziv po pogovoru.
Nekaj čez 17.700 ljudi je videlo moj zapis. 326 od 371 (danes zjutraj) je reagiralo z všečkom, 26 jih je moj zapis delilo. Med 418 komentarji prevladujejo pisci tistih, ki jih ne zanima, kaj sem napisal, ampak gredo z zavezanimi očmi in z macolo na osebo, ne na dejstva in ne na argument.


Kdor ne pozna Slovenije, bi lahko iz teh komentarjev spoznal, kako je pri nas. Napredka, tudi v pogovoru, ne more biti, če drugega in drugačnega ne poslušaš/bereš, ampak ga umažeš, o njem lažeš in na suho obsodiš. Iz tega sklepam, da nekatere volja po pogovoru moti. Všeč jim je polarizacija. Meni ni. Rad imam različnost, ki bogati, ne pa polarizacije, ki blokira, jezi in jemlje energijo. Težiti bi morali k tistemu, kar daje dodano vrednost in diši po skupni prihodnosti.


Z očitki in izmisleki glede moje osebe se ne mislim ukvarjati. Bom pa zapisal nekaj besed o alergiji na osamosvojitev. Tisti, ki smo po volji volilcev na prvih demokratičnih volitvah po zmagi Demosa prevzeli glavno odgovornost za izvedbo osamosvojitve, smo tvegali, podprti s plebiscitno voljo držali besedo ter izpeljali osamosvojitev, poskrbeli za obrambo, mednarodno priznanje, lasten denar in za reforme, ki so nas približale demokratični Evropi. Prevzel sem vlado v času, ko je gospodarstvo (pro) padalo z -8%. Poskrbeli smo za nove okvirne pogoje gospodarjenja, podprli posebej gradbeni in zasebni sektor ter ustarili podlage za dolgoletno gospodarsko rast, ki je že 1993 presegla 3%. Demos je pustil za seboj novo državo v dobri kondiciji. Upravičeno smo govorili o zgodbi o uspehu, ki bi bila še boljša, če ne bi bilo norosti s samorazpustom Demosa in podiranja njegove vlade. Vse kar se je dogajalo po osamosvojitvi ima imena, naslove in termine. Obešati osamosvojitvi, ki je najsvetlejša točka politične zgodovine, vse grehe vlad po osamosvojitvi je politična in moralna perverznost brez primere. Kaj ima osamosvojitev z bančno luknjo?! ali s korupcijskim projektom TEŠ 6?, ali z zgodbami, ki jih je razkril Pezdir? Nima smisla, da naštevam naprej.


Kaj je potrebno poleg pogovora? Ne potrebujemo nove ustave ali novega volilnega zakona, tudi ni treba, da ulica od/postavlja vlado. Za zdržno, mirno sobivanje bi zadostovalo, če bi se držali tistega, kar smo zapisali v Ustavi in kar smo podpisali ob vstopu v EZ. Brati bi veljalo tudi Temeljno ustavno listino o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije, v kateri smo zapisali, kaj je bilo v komunizmu narobe. Se pravi, da se moramo držati nekih vrednot, načel in pravil, brez katerih se ne da živeti skupaj in sodelovati. Novo prevratništvo in izmišljanje sovražnikov iz revolucionarnega navdiha nam ne bo pomagalo.
.............
Pravkar sem izvedel, da ima eden od naših prijateljev raka. Strela z jasnega zanj in za njegove bližnje. Slaba prognoza. Spet sem doživel tisti stik z bivanjskim, ki relativizira naš vsakdanji aktivizem za to ali ono. Življenje in/ali smrt. Naš čas je vedno omejen. V vsakem primeru se bliżamo smrti. Kaj je vredno ali vrednejše početi? Za kaj živeti? Menda ne za to, da bo drugemu slabše! Naj gresta Janša in Kučan na dva deci.

280
38
31



Peterle spet na političnem parketu: Naj gresta Janša in Kučan na dva deci

Opazili so ga tudi v družbi Roberta Goloba.
Fotografija: Lojze Peterle. FOTO: Leon Vidic
 Odpri galerijo
Lojze Peterle. FOTO: Leon Vidic 

V političnem zakulisju pred aprilskimi volitvami očitno spet aktivno deluje tudi prvi predsednik slovenske vlade Lojze Peterle. V zapisu na facebooku je razkril, da se pogovarjal z vsemi vidnimi političnimi akterji, kot pravi v dobro prihodnosti Slovenije. 

Kot je zapisal, je bilo v zadnjem času v javnosti opaženo njegovo srečanje z Robertom Golobom, ki se pripravlja na vstop na slovenski politični parket. Pravi, da ničesar ne skriva. Ob tem je razkril, da se je »angažiral na strani dialoga, ne spopada«, ker mu ni vseeno za prihodnost Slovenije.

»Glede trenutne polarizacije nimam romantičnih vtisov. Do neke mere je lahko celo koristna, če prispeva k razčiščenju pojmov, recimo na temo nedokončane tranzicije. Vendar taka kot je, predvsem krepi jezo in nasprotovanje, celo slepo, brez dodane vrednosti v smeri skupnih ciljev. Zato mislim, da je potreben pogovor, zlasti s tistimi, ki se hočejo boriti za glasove. Društvo poslancev 90 me je presenetilo s častno funkcijo, naj bi zbral krog “modrecev”, ki bi jih zanimal pogovor o tem, kaj bi bilo dobro za Slovenijo. Jaz to razumem kot delovno nalogo. S funkcijo ali brez - se bom pogovarjal. To čutim kot dolžnost. Pogovarjal sem se z Janšo, Toninom, Počivalškom, Podobnikom, Ruplom, nekaterimi bivšimi predsedniki vlad in državnega zbora in še s kom. Zelo me zanima, kaj pomeni Podobnik/Počivalškova... “Povežimo Slovenijo”, kakšno sredino si želi Katedrala, kam cilja Pivčeva, kaj hoče Golob, zanima me Mesčev koncept zadrug, rad bi, da mi Leben pove kaj o vodiku. Zanima me, kaj mislijo mladi. To je moj ponižni koncept, da ne bo kdo rekel “Lojze pa nič”,« je zapisal (nelektorirano) in poudaril, da je pogovor nujen.

Všeč jim je polarizacija

Njegov zapis je na facebooku naletel na velik odziv in številne komentarje. V novi objavi je danes zapisal, da nekatere volja po pogovoru očitno moti. »Všeč jim je polarizacija. Meni ni. Rad imam različnost, ki bogati, ne pa polarizacije, ki blokira, jezi in jemlje energijo. Težiti bi morali k tistemu, kar daje dodano vrednost in diši po skupni prihodnosti.«

»Kaj je potrebno poleg pogovora? Ne potrebujemo nove ustave ali novega volilnega zakona, tudi ni treba, da ulica od/postavlja vlado. Za zdržno, mirno sobivanje bi zadostovalo, če bi se držali tistega, kar smo zapisali v Ustavi in kar smo podpisali ob vstopu v EZ. Brati bi veljalo tudi Temeljno ustavno listino o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije, v kateri smo zapisali, kaj je bilo v komunizmu narobe. Se pravi, da se moramo držati nekih vrednot, načel in pravil, brez katerih se ne da živeti skupaj in sodelovati. Novo prevratništvo in izmišljanje sovražnikov iz revolucionarnega navdiha nam ne bo pomagalo,« je še dodal.

Zapis je zaključil z mislijo, da ga je nedavno kot strela z jasnega zadela vest o hudi bolezni prijatelja. »Naš čas je vedno omejen. V vsakem primeru se bliżamo smrti. Kaj je vredno ali vrednejše početi? Za kaj živeti? Menda ne za to, da bo drugemu slabše! Naj gresta Janša in Kučan na dva deci

No comments:

Post a Comment