Sunday, January 30, 2022

UDBOVCA sodnica Urška Klakočar Zupančič kie se udeleževala kriminala proti meni celo preko sodnega Slovenskega sistema in Robert Golob sta mi predhodno grozila celo z ponovno hospitalizacijo če jima nebi dal podpore(se jima nebi uklonil)

 To sta dva stara UDBOVSKA znanca v moje primeru - dva zelo ZVESTA podložnika Milana Kučana in Pahorja z katerim sta planirala ugrabitev celotnega sodnega prostora v


Sloveniji sploh pa je razvidno da UDBA razpolaga v Sloveniji tako z sodniškim sistemom kakor vsemi ostalimi organi. Presenetljiva je bila med drogiranjem moja ugotovitev prav zaradi omenjene sodnice Urške Klakočar Zupančič, da bo potrebno Slovenski pravni sistem prečistiti od vrha dol da bi narod(država) lahko končno zadihal svobodno - zaradi njenega nasilnega obnašanja/groženj z hospitalizacijo. Najbolj noro pa je ime katerega si je nadal Golob češ primarni GENIJ, sledilo je Gibanje Svoboda, in končno Z.Dej - norec kakor vidim Goloba mi je po pretepanjih katere se udeleževal in mojem popolnem zanikanju KUČANA IN PAHORJA končno na njuno iniciativo predstavil prvo laž s katero je upal mi 

je pral možgane češ GENIJ, sledilo bo kar je natolceval če bom dobro opravljal svoje "delo"(ja, v očeh norcev so bila pretepanja in hospitalizacije in borba za goli obstanek 27 let moje delo - Golob ni bil edini psihopat ki je tako čutil) bo "GENIJ" ratal "Gibanje Svoboda" in končno "Z-Dej" očitno ali nikdar....lahko rečem da ima Slovenija opravka z norci od dne ko je bil zahrbtno ubit Ivan Kramberger kat pa namiguje naravnost preko umazanega sodnega sistema v umobolnico Ljubljana Polje - to so težko umobolne fore izumljene v glavah Beograjskih in Moskovskih  psihiatrov ki ravnajo preko Slovenskih kolegov z nami kot narodom niti kakor se dela v normalnih umobolnicah z bolniki. Slovenija je postala v 30 letih svoje samostojnosti norišnica na odprtem. Kučanova norija https://reporter.si/clanek/slovenija/robert-golob-gre-na-volitve-s-stranko-gibanje-svoboda-939605 

Pa je lahko bilo tudi genij in potem zdej in zdaj gibanje za svobodo - dejstvo je da za UDBOVSKE norce nimam drugega namena kakor lisice na roke. Zapor !!! 


 Urška Klakočar Zupančič je bila še kako preverjena od strani LJUBLJANSKE PSIHIATRIČNE BOLNICE LJUBLJANA POLJE KATERA JE IMELA NADZOR PREKO MOJEGA PRIMERA nad celotno Slovenijo saj so me vodili kot psa po celotni Sloveniji in med zastraševanjem ljudi snemali ljudi nakar so jih po potrebi preganjali ali uničevali z policijo in preko zavodov za zaposlovanje. 


Predhodniki UDBAŠA Goloba so bili razni Golobiči z stranke ZARES ki so si nakradli denarja da je Nizozemskega kralja ki je nevede finaciral UDBAŠE kar srbelo...ves dera je pritekal iz pretepanja mene osebno...gospodi se ni modilo z gibanjem svoboda ker je bila za njih bolj ugodno gibanje psihiatrija - omamljanje, pertepanje, smrtne grožnje in to 28 let pa še so si drznili gbce odprt z grožnjami kako bo ali pa...VES SLOVENSKI KRIMINAL PA JE VODI K MENTORJU MILANU KUČANU IN NJEGOVEMU NAMESTINKU BORUTU PAHORJU. 


STRAHOVLADA - TEROR !!!

ZLOČINSTVO

KDO JE IVANA UBIL JE LAHKO Z SVOJIMI OČMI GLEDALA CELA SLOVENIJA PREKO MOJEGA PRIMERA. UPRAŠANJE JE ALI BO SLOVENSKI NAROD ZATAJIL ČEMUR JE PRIČAL.

No comments:

Post a Comment