Saturday, January 22, 2022

Gospod Jozef Lap je bil udelezenec MK Ultre a zanj manj of dobre besede ne morem izbrati

 Jožef Lap spet v Novem mestu - ob 70-letnici zažiga škofa Vovka

Kaj drugega kot bozja volja bi gnalo gospoda Lapa med bizarnimi izpadi mnozic nad mano nevem. Med umirjanjem mnozic je morda dozivljal prav

incident Iz 70 tih saj mi je o slednjemu pripovedoval...Slovenski duhovniki so mi vpadli v oci predvsem ker so bili zavestno Slovenski in tako mi je se najbolj prav. So prav pristno socustvovali z mano vcasih pa celo kaj vec menu v prid. Papez Francisek ni  slab clovek a vendar me je ujezil z napovedjo obiska Putinovim huliganom prav med vojno za Ukrajino. 

Srecanje z gospodom Lapom pa je vedno potekalo na progi relacija Ljubljana Novo mesto do koder me je pospremljal Iz Ljubljane. Skof Vovko je bil za gospoda Lapa vec - zanj je g. Vovko predstavljal mucenika kateri se je zrtvoval za dobro vseh predvsem nasih Slovenskih ljudi.

No comments:

Post a Comment