Sunday, January 2, 2022

Novo leto in zame nove rezolucije katere bom sprejel - jih izvajal

 Glede na DANAŠNJO pogostost proti Romskega natolcevanja v katero sta Borut Pahor in Milan Kučan vpletla bogvedi koliko ljudi da se le nebi vedelo(video) sledove zločina z leta 1995(od začetka prekommorskih ugrabitev iz Miamija ko so se začela pretepanja pred spomeniki Slovenskih partizanov in ugrabitve v Srbijo ter Srbski del Bosne zavoljo nove velike Srbije - kjer so se četniki v vojaških rovih po mili volji izživljali nad mano), glede na poskus hospitalizacije preko fizičnega napada v katerega je bila upletena Bršljinska skupnost v sosedstvu Gedžo drižine(so policisti namesto zaščite mene iskali morebiten nož ali kakršno vrsto orožja na meni da bi slednje lahko iskoristili v prid psihiatrije - vodja policijske postaje s komor sem se pogovoril se nikdar na moje pozive ni odzval), zdravstvenega pregleda ki ustreza norčevanju iz zdravstva bolj kot karšnikoli pomoči in  dejstva da se nihče od državnikov ni odzval na moja dejstva bom obdolžil 

 državo Slovenijo kot NAJBOLJ ODGOVORNO za kriminal kateri mi je prikrajšal 27 let življenja. Sprožil proti njej ponoven legalen postopek akor je to bil primer v preteklosti. Nisem zadovoljen še manj pa prepričan o kakršnih koli poštenih namerah od strani države da o kriminalu lokalnega psihiatra in družine katera se je vanj vpletla sploh nebi. Glede na zgoraj omenjena pozivanja mimoidočih vpletenih v zadevo in obiskovalcev na domu ki pozivajo v proti Romsko politiko lahko zaključim le da se država ne čuti odgovorno za dejanja katera so povzročila skrajnosti in verjame celo da bom prevzel sam del odgovornosti za njen kriminal proti meni - se nebo zgodilo. Uničenih 27 let življenja z prisilno brezposelnostjo, psihiatrijo, pretepanji, smrtnimi grožnjami, uničena hrbrenica, rak...nebo šlo.


Novo leto vsi audio posnetki glede natolcevanja proti Romski skupnosti bojo šli na internet - pa kakor Romi sami lahko vidijo da Donald Trump DEJANSKO obstaja in njegov zaveznik Putin(Pahor - Kučan) prav tako...so Slovenski politični prvaki pod MK Ultra izvajali z Nemci vrasto umazanih trikov vključno z pretepanji katera naj bi zadevala Rome s čimer slednji niso ničesar imeli - se pravi da je to igra v prid Putinu/Trumpu za kero stojita Kučan in Pahor komur podporo dajeta z poskusi obijanj pretepanj v kritičnih trenutkih kar naj bi ponovno odprlo okence politike sovraštva.....novo leto nova in končna rezolucija glede Slovenije. Tako da vse skupaj z mojega vidika NI V REDU !!! 


Pa srečno novo leto vsem skupaj in hvala za razumevanje. 

No comments:

Post a Comment