Wednesday, November 17, 2021

Za mojo pritozbo je kljucnega pomena dejstvo Ali gre po 30 letih za nameren razpad Slovenskega naroda oziroma drzave Ali pa za kaj vec

Nadaljnje sprdovanje namigovanje kot pomoc pod okoliscinami katere so mi se dodatno unicile zivljenje bo bilo oznaceno na pritozbi kot DRZAVNE SAMOSTOJNOSTI SLOVENIJE ZARADI NOTRANJEGA IN ZUNANJEGA DOGOVORA O USTVARITVI NOVE VELIKOCETNISKE  DRZAVE JUGOSLAVIJE NI VEC - PRITOZBA JE BILA PODANA POD OKOLISCINAMI DRZAVNEGA RAZSULA(izvajanjem prikritega nasilja nad Mano po uporabi postopka MK Ultra, psihiatrije, in laznivega sodstva) CEMUR SLUZI SLOVENSKO NOTRANJE MINISTRSTVO KAKOR SAMA SLOVENSKA POLICIJA https://ausertimes.blogspot.com/2021/11/umazana-igra-von-der-leyna-trumpa.html?m=1 Vem razumem da je zahodu Malo mar za SLOVENSKI narod - da mu je Malo mar za obstoj Slovenske drzave kot naroda(se bolj so sovrazili Samo Jugo katero so vam razbili) a vendar na pritozbi se Mora utemeljiti zakaj Tako nizkotna podpora samemu sebi. 

Od mene podpore za ustanovitev zlocinske YU(Sta Milan Kucan in Borut Pahor Iz strani SLOVENIJE izvajala preko postopka MK Ultra z tisocimi smrtnih grozenj in mi garantirala podpiro zahoda CES da bo slednje imelo glavni upliv na usodo Mojega zivljenja) nebo pa tudi napak glede zahoda kamor sem imigriral ponovil nebom vec - zahoda je zlo katerega je potrebno oznaciti kot taksnega ZARADI dovoljevanja DELOVANJA NOTRANJEGA Slovenskega sovraznika v uspredju diplomacije samostojne SLOVENIJE.

Bom ze se prezivel "izgubo" tistih Tako zelo obljubljenih 30 srebrnikov Iz zahoda da see vam bo le spet mudilo Iz nove stare Yuge ampak na mojem zivljenjepisu(pritozbi) Mora biti Jasno utemeljeno zakaj in ne Samo kako.

Bostjan Avsec

P.s. Tisti ki so 80 let nazaj bezali Iz Beograda v London in ki so podpirali dogovor z nacisti - Karadordevici in Romanovi so ki vam pomagajo nazaj - ne Sam kogar ste pretepali oznacili za nacista kogar obe strani druzine so sluzile NOB....sramota !!!

No comments:

Post a Comment