Tuesday, November 30, 2021

Omenjena prodaja je bila uporabljena posledično za sicer nelegalno prodajo orožja prav tako v Nemčiji kjer so Nemci preko mene zaslužili menda toliko kot Britanci z trgovino naftnih derivatov glede Azerbajdana in Kazakhstana.


Nemški profiti z prodajo orožja preko mene osebno(RUSIJA JE BILA ŠTEVILKA ENA KLIENT - Vladimir Putin kot kupec številka ena - number one) so bili enako donosni kot trgovina z naftnimi derivati kakor je kanclerka Angela Merkel ustrajala - pričala. 

@Ursula von der Leyen - res je da nebo vsota denarja za katero bom tožil nemčijo vendar nebo nižja kakor ste samo omenila - vsota katero je omenila Merklova leta 2013 bo pomnožena z samo 10(ne z sto in to čeprav ste gnoji največji kot jih kdajkoli obstajalo na zemeljski obli - mislim da bi mi lahko postavili največji spomenik v Evropi prav na vašem Berlinskem trgu saj nihče ni profitiral z mojim primerom MK Ultra toliko kot ste vi - gre enako prav tako Britancom...hvala za zlomljeno hrbtenico/raka). Se še spomnite vojn katere sem bil deležen po Evropskih mestih oziroma katere ste bili preko mene z mano BOJEVALI SVOJE PRODAJE po Evropskih mestih https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_modern_armament_manufacturers !!?????? 

Sam se jih - vseh vaših aktivistov(v resnici showmanov in showgirls s katerimi ste vzdigovali pritisk ob nakupih orožja kakor je obrazložila kanclerka Merklova - BIZNIS) etc celo gorečih se Nemških mest $$$$$ od kjer se dim valil za mano...

No comments:

Post a Comment