Monday, November 29, 2021

Dokazi o MK Ultri med katero sem bil z težkimi tovornjaki odpeljan zdrogiran v Bosno zaradi prodaje ameriškega orožja med vojno leta 1996 1997 1998 1999 - Proofs about my being taken under MK Ultra to Bosnia with use of heavy trucks for the sake of American weapons sale during war in 1996 1997 1998 1999

Video can be also seen at https://youtu.be/T98m07KXKGA

TISTI KI MI JE PRODAJO OMOGOČIL PREKO POSREDNIKA JE BIL PO ODOBRITVI - MILANA KUČANA IN OSTALIH ODBOVCEV ZA PRODAJO GOSPOD DONALD TRUMP - je po njegovih tedanjih besedah storil prodajo samo zame.

Po prodaji sem bil samo sam kriv za vse. Gore denarja za druge in nula denarja zame...scenarij ki se je od tedaj neštetokrat ponavljal ponovil preko 29 let MK Ultre s tem da so mi razbijali in kradli vse kar se je dalo(več profita je pomenilo zame iz strani Britancev in Nemcev samo več kazni - kraja Ameriškega državljanstva osnovnih čoveških pravic), končno psihiatrija in z dokazanim primerom  na koncu še igra z hrbtenico in rakom ...res lepo. 

Tukaj pa še celoten AUDIO posnetek https://youtu.be/N7MYkYxs8Jc




Imagine to be brought from front lines of war straight to London for 14 years old kid invent how you poke fun at his injury...geee
For elite to fool with your sanity all over Europe - not only your money, but you still go forward for them to profit more till they get idea is best to get you killed as ultimate payout.


Dolgovati Nemcom Britancem Ameriki je uredu/možno - bog nedaj pa da oni dolgujejo ker si mrtev kjerkoli že si. Si nakoplješ na glavo največjega sovražnika...omenjeno so dokazali svetu ne samo meni. So trdili na dvoru v Londonu in Berlinu da moram kot zadnje še dokazati da sem normalen ker samo tako bom upravičen njihovega bajnega denarja - raka premagati sam da bo vredno plačati sicer se ga bo gdo drug okoristil etc...golazen.

No comments:

Post a Comment