Tuesday, November 30, 2021

O orožju iz Slovenije ki je po Aleksandar Vučićevih besedah unicilo Hrvasko in Bosno

Ironija vsega pa je da se je gospod katerega je možno slišati v pogovoru z mano čutil bolj Jugoslovana kot kdorkoli upleten v zadevo MK Ultra. Poleg omenjenega denarja kateri mu je bil kakor sem slišal pogojevan preko dela(zavod za delo v Sloveniji je pač čudna žival), je gospoda gonila strast o pričevanju v bodočnosti saj me je vlekel in kazal v firmi z lesom kjer nikakor ni in nebi smel - uporabljal načine da bi mi vbil v glavo na vsak način za vrste orožja za katerega je šlo. Če ga je kaj žrlo je bila vest.
Video can be also seen at https://youtu.be/wvI79COPx7Y


Še kako si želim da bi bil Joe Biden na moji strani je pa vse odvisno od njega saj je on na položaju ki mu diktira možnosti katerim pa navkljub vsemu(četudi mi da ali bi mi dal podporo) nikdar in nikoli nebom klonil. Dejansko upam da mi jo da - tukaj poudarjam "želim si".

Omenjena prodaja je bila uporabljena posledično prav tako za sicer nelegalno prodajo orožja prav tako v Nemčiji kjer so Nemci preko mene zaslužili menda toliko kot Britanci z trgovino naftnih derivatov glede Azerbajdana in Kazakhstana. 

No comments:

Post a Comment