Saturday, October 30, 2021

V NEMČIJI NIČESAR NOVEGA: Londonarski opijumaši(Battenbergerji - Windsorji - Oberhäupter von Idiotengemeinschaft) so MI NAMIGOVALI IN OD MENE ZAHTEVALI da vidim Milana Kučana kot partnerja že iz stališča glede na leta(število let češ da...) katera je sodeloval v zadevi MK Ultra

 Od mene zahtevali da delim denar z njim etc. https://ausertimes.blogspot.com/2021/10/vojna-za-samostojno-slovenijo-pred.html v Londonu pa so večkrat poskušali z mano opaviti glede Slovenske samostjnosti kar z verbalno agresijo češ kaj da mi bo Slovenija da zdaj delamo skupaj etc...

To je z eno besedo golazen ki pretvarja normalne ljudi v debile in narode v brezdomce(narode kjer gostujejo zahrbtno uničuje za dobrobit od njih večjih sovražnikov s katerimi trgujejo na račun zaupanja).

Milan Kučan je pripravljal vrnitev v politični ring po svojih LASTNIH BESEDAH MENI OSEBNO V NAŠI HIŠI MED SREČANJEM BRITANCEV NEMCEV AMERIČANOV RUSOV LETA 2015 na post(PO SREČANJU) G20 katero se je zgodilo pred dnevom. Se pravi glede na ulična kričanja da bomo priča vse bolj odprti ustaji NOTRANJIH sovražnikov ki so nam prokrito stregli po samostojnosti zadnjih 30 let https://www.rtvslo.si/slovenija/kucan-soocanje-z-virusom-je-tudi-pretveza-za-druge-politicne-in-ideoloske-cilje/599379

No comments:

Post a Comment