Thursday, August 19, 2021

Heading up Gorjanci, I saw German reg. number white Westfaliav van which brought me from Germany first time to Slovenia in 2001 I estimate

 Please be human enough to avoid me on day such as us today as evidently Pahor used opportunity to poison me even more and Merkel tried to cover up his ass and Trump's ass - they all cover one another with more crime against me known as proofs...

These Westfal Germans are in my eyes no good either way as they observed in Slovenia beating only to which they also consigned. ..cvetja v jeseni nebo...za pretepanja enako nazaj. Med pretepanji ste se videli v drugih  od Poljakov do Rusov v meni ne, sam pa sem placeval ceno zanje in za vas z pretepanji katere so ste izvajali sebi  v ponos zabave...mene nikdar nikjer ni bilo nikdar in nikoli nebo.. .

Za vas nisem ne bil Niti nisem vreden kot clovek tisti ki ni vreden kot clovek nikakor be more biti necesa drzavljan.

Tisti ki se ne ceni kot clovek ni vreden zivljenja je nevaren zato bom ponovil rezignacijo od Slovenskega drzavljanstva narod pa stozil za povzroceno skodo trpljenje

Slovenski spomin v meni na Gorjance naj ostane na pretepanja v spremljavi Srpskih cetnikov in Rusov katerim pogosto je bilo spremstvo Ljubljanske psihiatrije...spomin na Kolindo Grabar Hrvate katerih sem se oklepal prosil naj ostanejo prisotni ce le mogoce...pretepanja pa ste izvajali po celi Sloveniji - nesamo tukaj.

No comments:

Post a Comment