Ministrica @DominikaSvarc danes z veleposlanico 🇬🇧 v 🇸🇮 Tiffany Sadler o:
— Ministrstvo za pravosodje (@Mpravosodje) August 31, 2022
➡️vojni v 🇺🇦-možnosti sodelovanja pri pregonu storilcev vojnih zločinov v okviru postopkov pred @IntnCrimCourt,
➡️pobudi za sklenitev dvostranskega sporazuma o transferju zapornikov med 🇸🇮 in 🇬🇧. pic.twitter.com/uA51VagvKC
IT Service Desk Analyst - Slovenian and English
Sodelavec v klicnem centru za IT (m/ž)
My responsibilities:
- Supporting our European stores as a Help Desk Agent in the international IT department of the ALDI SÜD Group
- First level support in computer technology (HW, SW, networks, POS systems)
- Processing requests by phone, issuing passports, and documenting support activity
- Analysis, solution, or transfer of software and hardware errors in the IT system of branch offices
- Keeping in contact with the solution groups of the second and third level
- Providing support to remote installations, backups, and technical tasks
- Testing new hardware and software
The knowledge I own:
- excellent Slovenian AND English language skills
- at least secondary education completed
- quick-learner and openess to new IT solutions
- customer-driven personality and excellent communication skills
- responsible work attitude
- team spirit
- relevant experience is not required
The offer that would convince me:
- possibility to improve yourself in a constantly growing organization
- further development opportunities in the field of IT or project management
- working in office hours
- secure, long-term job opportunity at a stable company
- above average salary
- intensive, individual, and practical training
- varied and interesting responsibilities
- modern and comfortable working environment (adjustable desk and chair, sports facilities)
Location:
Hungary, 1112 Budapest, Balatoni út 2/A
Application deadline:
20.09.2022
Start date:
As soon as possible
Online application:
Please apply online and upload your updated English and Slovenian CV with a photo attached!
Agent v podpori uporabnikom
DEKRA ZAPOSLITEV d.o.o. je agencija za posredovanje pri zaposlovanju, raziskovanje tržišča in javnega mnenja ter nudenje intelektualnih storitev.
Za našega naročnika, podjetje Teleperformance z več kot 30 letno tradicijo, ki upravlja storitev nudenja podpore strankam in podporne storitve v prodaji za podjetja kot so na primer Microsoft, Canon, Netflix, Apple in Volkswagen. V podjetju je zaposlenih več kot 10.000 ljudi, ki prihaja iz različnih kotov sveta z več kot 109-ih držav. Iščemo:
Agent v podpori uporabnikom (m/ž)
Atene, Grčija
Glavne naloge in odgovornosti:
- Podpora uporabnikom v slovenskem jeziku,
- posredovanje informacij naročnikom preko telefona, spletnega klepeta ali e-pošte
- pomoč strankam pri reševanju tehničnih težavah,
- pravočasna korespondenca in obravnavanje primerov,
- spoštovanje in sledenje vrednotam podjetja, visok nivo komunikacije z uporabniki, ki prispeva k ustvarjanju lojalnih kupcev.
Pričakujemo:
- Tekoče znanje slovenskega jezika,
- dobro znanje angleškega jezika,
- pripravljenost na selitev v Atene (delo v tujini),
- komunikativnost, motiviranost in zanesljivost,
- računalniška pismenost.
Ponujamo:
- Redno plačilo višjega standarda za Grške razmere ( 14 plač),
- plačana uvajalna doba,
- možnost osebnega in strokovnega razvoja,
- plačano karto do Grčije, kot tudi 4 tedensko naselitev v hotelu,
- pomoč pri iskanju kasnejše nastanitve, krit strošek nepremičninske agencije,
- številnejše dodatne ugodnosti in popusti,
- zaposlitev za določen čas z možnostjo dolgoročnega sodelovanja.
No comments:
Post a Comment