Saturday, August 6, 2022

MK ULTRA - Evo ga moj Hrvatski MK Ultra kompanjon - SVI OD A DO Z KOJE ON IMA NA POSNETCIMA BILI SU UPLETENI U MOJ PRIMJER

Rat između mene i Hrvtaske napravio i najviše zaslužan je gospodine "Grgović"(jako naime izgleda kao Gordan Grlić-Radman naime on to nie - taj je čovjek blisko granici Slovenije mislim da iz Progorje Brdovečko) ili nešto sličnokome su me doveli za namjen izživjavanja(torture) u godini 1995 Milan Kučan, Borut Pahor i Tanj Fajon - zbog moje ljubavi napram Hrvatima htjeli so dostignut rat između mene i Hrvatske. To bio je i prvi Hrvat u mome slučaju MK Ultre. Čitava Hrvatska vlada znala je za UDBAŠKO đubre(svi susjedi koje je upleo protiv mene a tako je i počelo u Hrvatskoj) koje mi uništilo život. Tanja Fajon ismejavala pravila je budalu(zbog toga što su se vaši muškarci političari koje je ona manipulirala i ponašali se kao totalne budale iz čiste ignorancije) iz vas Hrvata kada me lično vozila u Hrvatsku i U HRVATSKOJ govorila mi u automobilu na putu "ako bi vi uopšte znali"...MILAN KUČAN NAIME UNIŠTIO VAS HRVATE...NEMATE POJMA KAKO SU SE SRPSKI ČETNICI KOJI SU SE SABIRALU U NAŠOJ KUĆI U NOVOM MESTU PONOSLI SA NJIME KROHOTALI U SUZAMA SA NJIME A VI TRAŽILI STE VRAGA I NJOVO IME KOD(U MENI OSOBNO) SVOPJIH NAJVEČIH SAVEZNIKA....






No comments:

Post a Comment