Tuesday, March 30, 2021

Tanja Fajon je osebno prisostvovala mojemu mucenju(ZDROGIRANEMU MRCVARJENJU) z njemim mentorjem Pahorjem - mi je izsiljevala Beograjske poglede(ali ali) med potekom mucenja za ceno priznanja primera oziroma unicenega zivljenja

 glede na njihovo udejstvovanje leta 1995 proti samemu partizanstvu z mucenjem pred spomeniki namenjenimi OF, ne morem priti do drugega zakljucka kakor da se dan danes borijo za cetnistvo oziroma nacizem(Putina and Vucica) s nadaljnim pretvarjanjem in celo z dotikanjem v obmocje antisemtizma kar se mi zdi se bolj sumljivo. Pravzaprav se mi zdi kakor da bi Nemska drzava financirala celotno zadevo ker Izrael nikdar in nikoli nicesar proti nam kot Slovenskemu narodu niti ni imel medtem ko sam pa prav tako nemara primerov za katere dobro ve ne koristijo ne Izraelski drzavi ne tistim proti komur njihov sovraznik vodi gonjo.

Ni bilo dovolj unicenje 30 let zivljenja med katerim so dobro izobrazenega Slovenskega cloveka pretvorili v beraca ki je prosjacil na ulicah vzhodne Evrope za ukraden razum(pamet - sanity) po temu ko je bil obtozen raznolikih lazi preko katerih so me zaprli v Ljubljana Polje v namene mucenja...zdaj bi se pogajali za clanstvo v EU glede tistih ki so mucili in jih morda se nagrajevali z prilagojenimi lastnemu genocidu prijaznimi pogledi...lepo lepo

@Tanja Fajon - zakaj taksno sovrastvo do Slovenskega naroda !!???? Zakaj nas tako sovrazite !!????

No comments:

Post a Comment