Thursday, January 11, 2024

Pokojni Jožko Martelanc ki je bil skupaj z Borutom Pahorjem in njegovo materjo vpleten v MK Ultra zločin je skupaj z Pahorjem izsiljeval mojo pokorščino z genocidom preko groženj s smrtjo

Besni Pahor ki je JASNO dajal v svojem bližnjem okolju vtis pravega zločinca brez zadržkov(ZAHTEVAL DO MENE ENAKO OD SVOJIH SVOJCEV KAKOR ZNANCEV/ SOSEDOV IN TISTIH KJER GA JE POT VODILA PO DNEVNIH OPRAVKIH OD LETA 1995), je uporabljal Jožkota Martelanca z katerim se je zbližala Pahorjeva atraktivna mama kot voz med
 Slovenstvom na katerega sem tedaj prisegal in za kar se je Martelanc izdajal z kar je postalo očitno gnusno priležnostjo do sovražnika - Martelanc s komur sem bil zdrogiran in izmučen pajdašit je namreč celo začel tridit da se je omožil z materjo Pahorja da me obvaruje hudega na tem svetu - Pahor pa je svojo politično šizofrenijo pred Martelancom vlekel naprej češ da bi me že zatolkel a da bo počakal na Martelančevo smrt ki naj tako nebi bila daleč - politični barabin je pri svojih grožnjah in hrepenenju po moji smrti glasno sanjal o psihiatriji. Martelanc je od leta 2008 - 2010 dokaj pogosto in vse pogosteje bolehal - trpel vsebolj resne zdravstvene težave za katere so določeni ljudje uperjali celo prst v Pahorjevo večno UDBO https://ausertimes.blogspot.com/2024/01/investigative-psychoanalysis-of.html 

@Borut Pahor - sinko, pomiri se. Policijski avtomobil te bo kaj kmalu pospremil ispred TVOJIH HIŠNIH dveri preko sodišča(upajmo ne v Ljubjanskega) kamor spadaš ti in tvoja morilska Yugo tolpa. NA ODPAD NAJVEČJIH ZLOČINCEV V ZGODOVINI ČLOVEŠTVA.



Umrl Pahorjev očim, poklonil mu je ta ganljivi zapis

Bil je drugi mož mame nekdanjega predsednika Boruta Pahorja.

Odpri galerijo
Borut Pahor. FOTO: Črt Piksi

Nekdanji predsednik Borut Pahor je na svojih družbenih omrežjih objavil čustven zapis v slovo drugemu možu njegove mame Jožku Martelancu. Po njegovih besedah je bil plemenit in dober človek, ki mu je hvaležen za vse, kar je naredil za njegovo mamo. Takole je zapisal:

»Poslovil se je Jožko Martelanc, čudoviti človek plemenitega značaja, velika dobričina. Bil je drugi soprog moje mame, zanjo je prelepo skrbel skoraj 40 let. Sprva sta se srečevala na pokopališču, ko sta rože nosila na grob vsak svojega preminulega partnerja, njuna groba sta zelo blizu. Potem sta rože nosila drug drugemu. Potem sta se poročila in jaz sem bil mamina poročna priča. Jožko je prevzel vso skrb za mamo in v njegovem naročju je bila srečna do zadnjega dne. Zdaj je prišel njegov čas. Dragi Jožko, pošiljam ti srčne pozdrave hvaležnosti in občudovanja v nebesa, saj kam bi sicer šle duše dobrih ljudi.«

Spomnimo, da je mama Boruta Pahorja umrla leta 2020, in sicer v 83. letu starosti. Tudi takrat je nekdanji predsednik preminuli poklonil ganljive besede in sledilcem zaupal, da se je vse življenje bal, kdaj se bo zgodilo, da mu bo umrla mama. 

No comments:

Post a Comment