Saturday, April 15, 2023

Involved in MK Ultra - La Santa Cecilia, Aida Cuevas - Cuatro Copas

Very nice Mexican band(located in Los Angeles) was involved in MK Ultra since its early beginnings before one even became band - both girls flirted with me just to break my heart and to finally help me with even more broken heart and ultimate song choice for Bajrakityabha as is seen bellow(already back in 2017)....heart breaker Aida Cuevas whom I courted was involved since 1998 and Marisol "La Marisoul" Hernandez since during her university years(perhaps even before - she completed in 2004 I think if not even 2001) AND WHO SUGGESTED ME SONG AS A CHOICE SINCE I COULDN'T DECIDE WHEATHER TO RECRUIT THEM IN THE MILITARY LOL !!!!! 
@Marisol "La Marisoul" Hernandez - Gracias hermana...hermosa eleccion/Cancon


@World - Can you imagine this grown up travelled 7 seas with me 1000x times and have stollen my heart 10.000 times !!???? 

Me invitas una copa
O te la invito
Tenemos que brindar por nuestras cosas
No vamos a llegar a emborracharnos
Nomás nos tomamos cuatro copas
Me tienes que decir por qué te fuiste
Yo tengo que saber cuál fue el desastre
Si sé que por mi amor te consumiste
Me tienes que contar por qué me odiaste
Quisiera retener en ti la vida
Quisiera revivir aquel pasado
Volver a ser el dueño de tus ojos
Quedarme entre tu amor aprisionado
Quién sabe cuántos años han pasado
La vida nos dejó las almas rotas
Y estamos recordando nuestra historia
Nomás mientras tomamos cuatro copas
Quisiera retener en ti la vida
Quisiera revivir aquel pasado
Volver a ser el dueño de tus ojos
Quedarme entre tu amor aprisionado
Quién sabe cuántos años han pasado
La vida nos dejó las almas rotas
Y estamos recordando nuestra historia
Nomás mientras tomamos cuatro copas
Me invitas a una copa
O te la invito

But know how to read her mind(with psychiatric mask taken from my mouths) and now she will leave me ?



No comments:

Post a Comment