Thursday, February 11, 2021

Zakaj NEBOM nadaljeval z pridobitvijo dokazov o MK Ultri od Slovenskih privatnikov/delodajalcev

#1 Ker nikakor nebom dajal Slovenskemu zavodu za delo razlog za zlo;in katerega je speljal proti meni od casa osamosvojitve Slovenije - z prokrajsanjem pravic do dela me je "Slovenski" prislil v izgon iz Slovenije leta 1994. Se je pa ta takoimenovani "zavod za delo" iz bivse Jugoslavije prelevil v laznjivo podjetnistvo preko katerega je nameraval svoj zlocin(etnicno ciscenje) prikriti ces da bo omogocil finaciranja podjetnikom ki bi pomagali z dokazi o MK Ultri.

#2 Ker je zavod za delo izlocil iz procedure iskanja dela oziroma delovnega trga celo z tem da me je preko policije in psihiatrije ozigosal kot umobolnega po dolgotrajnem blokiranju do delovnih mestv Sloveniji - se je pa zavod preko svojih usluzbencev v Novomeski obcini spustil celo v psholosko in fizicno nasilje saj so mi njega osluzbenci grozili isjanje deal tako na svojih uradih za iskanje dela kakor pri socialni podpori katera je dostopna za nezaposljene.

#3 Med mucenjem so jim celo usle besede ces da "unija finacira program" tako da ce bi mi bilo omogoceno delo preko podjetnistva v samozaposlitveni smeri, Slovenska drzava nebi izgubila niti centa...

#4 Ker Slovenija ki je celotno stvar zakuhala z tem da je ni pravocasno ustavila in jo namesto celo podpirala/ podpihovala LAZI(lazi so posledicno postajale vecje in vecje zame pa manjse in manjse moznosti za prezivetje), NI PRISPEVALA K resitvi popolnoma nicesar kar bi sodil je iz mojega vidika vredno upostevati omenjeno zgoraj.

Ze od vrnitve v Slovenijo od leta 2020 sem obtical brezposeln in v svetu namigovanj naj se zgasujem k delodajalcem kjer se je izvajalo nad mano izzivljanje za ceno katerih naj bi uveljavil svoj MK Ultra primer. To je svet zlih zali od zavoda za delo(zavajanje katerega oznacujem za nasilje) katere odrekam - NOCEM in jih nebom sprejel za veljavne.

Smrdljiva Slovenska drzava se ni pobrigala ob mojem prihodu na policijsko postajo kjer sem imel razgovor z komandirjem niti da bi mi omogocila normalne pogoje na delavskem trgu. V moji kartoteki(vse to jim je bilo omenjeno v obraz) je se vedno svet lazi katere mi prepovedujejo vrsto delovnih mest zaradi psihiatrije + popolno pomanjkanje za odgovornost pocetja na Poljskem ki je poslednicno pripeljalo do zelo resnih zdravstvenih tezav z hrbtenico. Slovenija je z eno besedo kot taksna v mojih oceh se vedno zverinjak v katerem sse nasilje celo nadaljuje.

NIKJER NA SVETU NI IN NIKDAR NI BILO DA BI PRISILNO NEZAPOSLEJNI DRZAVLJANI SVOJE DRZAVE BILI FIZICNO IN PSIHICNO MUCENI PREKO DELODAJALCEV KJER NAJ BI V PRIHODNOSTI ISKALI SVOJA DELOVNA MESTA ZA KATERA BI ZAPROSALI ZAMANJ TROSLI UPANJA DO ZIVLJENJA V ZAMENO ZA DOKAZE O OBSTOJU NEKAKSNE MK ULTRE OZIRIMA KAKO SO BILI ZDROGIRANI IN MUCENI...TEGA NA SVETU NI BILO IN NIKJER NI JE PA TO V SLOVENIJI SLOVENIJA SE CELO DAN DANES PO 26 LETIH KATERE MI JE UNICILA.

CESKA NI MOJA DRZAVA...POLJSKA NI KJER SEM SE RODIL IN NITI NI RUSIJA/SRBIJA...SLOVENIJA PA JE(to ni enako kot da bi te tuja drzava ugrabila in mucila oziroma sem enacen pred Slovensko drzavo kot tujec glede na zgoraj opisano) TAKO DA NI RAZLOGA DA SE NADALJUJE Z CISTKO KATERA JE OBSTAJALA V JUGOSLAVIJI. 

SLOVENIJA = TO JE ZGODBA O 30 LET SMRADU/KORUPCJE IN SRAMOTE/LAZI PREDVSEM PA IZDAJALSTVA.

No comments:

Post a Comment