Monday, May 14, 2018

V SLOVENSKEM JEZIKU - Partial complain which will be delivered to Slovenian Department for Investigation and Prosecution of Officials with Special Authorizations

ZAHTEVKA ZA KAZENSKI POSTOPEK PROTI SLEDNJIM OSEBAM:

Novomeška Sodnica Romana Rački Strmole

Državni tožilec Bojan Avbar

Predsednik Borut Pahor

Psihijater Zoran Mudža

Psihijater Tatjana Prokšelj

Psihijater Bojan Zalar

Psihijater Cveto Gradišar

Mitja Veber – mož od sestrine hčere Urške Golob Veber(dela v Novomeški šoli kot učitelj je pa povzročil s svojimi dejanji popolno uničenje moje elektronske opreme kakor kopico psiholoških izzivov zaradi izživljanj med programom MKULTRA).

Sestrina hčer Urška Golob Veber ki je zaposljena na zavodu za zdravje(delo dodeljeno od sedajšnjega predsednika Boruta Pahorja) zaradi izživljanja nad mano med postopkom MKULTRA.

Novomeškemu šefu policije JanezOgulinu

Namestinku(komandirju) Novomeške policije TomažSlaku

PROSIM PRAV TAKO ZA POMOČ GLEDE SOSEDA DANETA KOLENCA IN DRUŽINE BERGER(Aleša in Miroslava Bergerja) KI SO POVROČILI IN NADALJUJEJO Z POVZROČANJEM OMENJENE ŠKODE(preko katerih se je omenjeno izvrševalo na domu).

IN PA SEVEDA MATERI ANI AVSEC IN SAVO AVSEC/U KI ŽIVITA NA ISTEM NASLOVU KAKOR SAM - KRKA 1, NOVO MESTO, SLOVENIJA - Od zlorab v otroštvu, odraslosti ko sem bil prisiljen pri 23 letih zapustiti dom in domovino pa vse do danes

Spoštovano Specializirano Državno Tožilstvo Republike Slovenije – Oddelek za Preiskovanje in Pregon Uradnih Oseb s Posebnimi Pooblastili,

Leta 1994 sem imigriral iz Slovenije v ZDA zaradi nemogočih okoličščin v domačem prebivališču kakor samemu kraju v Noveo mestu.

Domače prebivališče ker sem bil dnevno pretepan od strani staršev in kraju ker ni bilo popolnoma nič drugače v šoli do 16 leta starorsti(v šoli so se gruče(skupine) otrok spravljale name fizično prav tako vsakodnevno pod pokroviteljstvom in na željo učiteljev vse do 16 leta starosti ko mi je bilo obljubljeno od strani sošolcev in učiteljev da življenja zaradi nasilja ki se je izvajalo nad mano vsakodnevno nebom zvozil).


Po končani srednji šoli program strojni mehanik and tehnik, se se soočil z predhodnijimi obljubami sošolcev in učiteljev katere je “osamosvojeni “ Slovenski sistem nadgradil v smer prisilnega brezdelja. Sledila so občasna dela z najnižjo socijano varianto(kar naj bi bila sicer polovična plača katero so prejemali ostali zaposljeni) če ga je sofinancirala država je bil še ta ukraden od plače od strani podjetnikov. Se pravi prisiljen v dela za nekvalificirano delovno silo, neplačane nadure, ukradena sofinancirana državna sredstva in samo občasna delovna mesta – primer je delodajalec Jože-Bojan Črtalič iz Novega mesta ki je leta plačeval za 80 ur dela tedensko v kovinarski industriji po manj kot 100 Ameriških Dolarjev na mesec.

Sledila so zasledovanja Slovenskih socialnih delavcev in psihijatrov saj sem bil že leta 1993 in 1994 zasledovan od oslužbencev Gorsič Ivana in Tadeja Lamovška ki sta se ponovno pojavila leta 2008. To zalezovanje in grožnje z prisilnim inštitucijoniziranjem v umobolnico zaradi prisilne nezaposelnosti se se je ponovilo spet leta 2008 ko je Novomeška policija izgubila primer proti meni na sedežu Novomeske policije kjer je senat odločil da je policist grobo kršil zakon proti meni ko sem jih zaprosil za pomoč glede ukradenega denarja iz Nemčije katarega sem nakazal na račun Nnemške firme za nakup avtomobilskih delov katere sem potreboval za popravilo avtomobila. Tako da sem dobil namesto zadoščanja ponoven pregon v Ameriko kjer sem si pridobil predhodno državljanstvo.

Glede avtomobila samo da je šlo za poskus umora in ne nesrečo saj so bile na avtomobilu zamenjane celo popolnoma nove gume z popolnoma zdrsanimi....nove gume(še Ameriške so bile dobre a sem jih vseeno zamenjal zaradi varnosti ob vrnitvi v Slovenijo) katere sem nedolgo tega kupil v Krškem ali Brežicah(avto letnik 2003 kupljen nov je bil uvožen in ZDA in je bil tri do štiri leta star z nekaj več kot 30.000 kilometrov)http://www.rtvslo.si/blog/avsec_bo-tjan/osemnajsti-del-2008-between-life-and-truth-it-s-a-free-world-bz-avsec-bostjan/23810

Po odhodu v ZDA leta 1994(Decembra meseca), sem se po uspešno končani pogodbi na ladji(delo je zahtevalo 20 ur na dan 7 dni na teden) ustalil v Miamiju kjer sem se poročil z starješo žensko Ekvadorskega rodu - namen poroke je bil pridobitev Ameriškega državljanstva saj se v domovino nisem več upal(Novomeški Zdravstveni dom je grozil z umobolnico če se bi odločil za odhod v ZDA in Novomeška policija je z usmrtitvijo).

Leta 1996 so se v Miamiju na Zavodu za Zaposlovanje pojavili številni Evropski predstavniki ki naj bi se ispopolnjevali za domače potrebe.

Šlo je za večino Evropskih držav - zavode za zaposlovanje iz Francije, Italije, Britanije, Nemčije, Španije, Skandinavskih držav in tako naprej med katerimi pa so bili prav tako Ukrajinci katerim so že leta 1999 priključili uradno še Rusi. Leta(že na začetku leta) 1996 se je nad mano začelo izvajati posebno nasilje pod okriljem CIA znano kot program MKULTRA. Nasilje se nad mano začelo izvajati pod okriljem Johna McCaina saj je bil slednji voditelj mednarodnega nacističnega gibanja ki je pozneje vodilo v popolno sodelovanje(izmenjavo Ameriške tehnologije z Rusko in Vzhodno Evropsko) med kontinenti in ne le državami. Dva izmed prvih kontaktov v Ameriki(tedaj še popolnoma nepoznana publiki) ki sta navezala stik z Ameriško vlado(obema je bil do mene omogočen dostop preko Johna McCaina) v zvezi mojega primera sta bila Borut Pahor in Vladimir Putin.

Kako si je Ameriška vlada zrežisirala dovoljenje za svoje brezpravno početje proti državljanu tuje države !!???? Slednje je že dobila od strani Slovenskih politikov a vendar je hotela da sam vidim zadevo takole...

John McCain je pripeljal v Miami skupino zelo znanih nacistov med katerimi so bili David Duke in njegov prijatelj Don Black(Craig Cobb in celo Gerhard Lauck) kogar rezidenca ni daleč od Miamija. Angleži so pripeljali Nick Griffina, Nemci svoje in tako naprej nakar so uporabili proti meni za žaljivke temnopolte ljudi...ko so le ti začeli žaliti mojo narodno Slovensko pripadnost sem jim odvrnil nazaj z enako mero kar je bilo zelo zaželjeno od strani Ameriške vlade(in posneto na video – Američani so pripravili incidente in jih vse snemali)...sledile so še žalilke nacistov kateri so bili deležni iz moje strani popolno istega odnosa kakor manjšine(nikogar nisem žalil vendar prav tako nisem nikomur dovolil žaliti moje narodne pripadnosti)....vse se je dogajalo pod mokroskopom Johna McCaina na zavodu za zaposlovanje v Miamiju kjer je imela CIA najeta najmanj tri nadstropja(govorimo o velikanski zgradbi kjer se je nahaj zavod za zaposlovanje na Biscayne Blvd).

Sledile so ugrabitve in elektrošoki – Ameriška vlada je za upravičenje takšnjih grozljivih dejanj nad mano uporabilo kot opravičilo organizacijo Southern Poverty Law Center kateri je zelo dobro vedel kaj se dogajalo - Mark Potok(SPLC) je priznal da pri celi stvari nisem kriv popolnoma nič vendar so bila genocidna dejanja napram meni potrebna od strani Ameriške vlade....žaljivke od strani manjšin v Amerki so se ponavljale sam pa sem jih vedno vračal in to ne glede na število elektrošokov in groženj kateri so zame postali celo motiv/opravičilo za pljuvanje po le teh....kar je delovalo na drugih ni imelo nikakršnega vpliva name saj sem si celo pridobil izvrsten izgovor za svoja dejanja – Ameriška vlada ni imela kakršnekoli pravice v poseg mojega zasebnega življenja, še manj pa uporabo sredstev ki so vodila v radikalizmu(ukrabitve in elektrošoki v katere je bil vpletena organizacija pod koordinacijo Johna McCaina in prav tako politiki so pod pretvezo namigovali meni osebno da gre za pomoč ter da sem sam tisti ki je zagrešil ilegalna dejanja vendar je bila vse skupaj laž)...

V RESNICI JE AMERIŠKA VLADA POTREBOVALA MOJ RADIKALIZEM(BIL SEM NUJNO ZLO DA JE RESNIČNO ZLO LAHKO KLILO – BIL SEM TISTI KI JE BIL KRIV DA SO LAHKO NACISTI TRDILI DA ZLO OBSTAJA IN SE ISTOČASNO POD TAKŠNO PRETVEZO PRIBLIŽEVALI NEBELSKIM NARODOM KATERI SO ŽE IMELI JEDRSKO OROŽJE IN BREZ KATERIH NOVA DELITEV SVETA NEBI BILA MOGOČA) DA SE JE Z NJIM PRIBLIŽALA CELO NEBELSKIM VLADAM – PRIMER INDIJA IN KITAJSKA KI SO POSLEDIČNO PRAV TAKO SKOČILE NA NACISTIČNI VAGON(novo delitev sveta) KATEREMU SMO PRIČA DAN DANES....

Največjo vlogo tujih predstavništev vlad v Mijamiju je igrala Južno Afriška republika katere predstavniki so bili predstavniki odstavljenega Appartheida – pojavila se je Sunette Bridges in celotno poveljstvo nacistčne AWB organizacije...ti ljudje so bili nori name a me niso dobro razumeli glede moje zaskrbljenosti za njihove okoliščine za katere so trdili da so nevzrdžne...Njihova ideja je bila usmerjena v novega Nelsona Mandelo ki bi bil bel a mene takšna varianta nikakor ni zanimala...zanimal me je denar(še vedno me) zaradi potrebe bo ustvarjanu lastne družine in tako sem jim povedal kar nekajkrat v obraz zaradi njihove nepripravljenosti za plačilo storitev katere so od mene zahtevali – jih odslovil a neuspešno.

Skratka všeč mi niso bili ne nacisti ne manjšine a sem se bil primoran vračati na zavod za zaposlovanje...če se nisem zglasil, so se zglašali v trgovini moje žene omenjeni akterji...situacija je bila izjemno krizna ker me je CIA namerevala spremeniti z uporabo MKULTRA celo v terorista – namen so bili primorani opustiti saj sem imel svojo osebno prtlljago leta 1997(na začetku leta) že skoraj v taksiju ki bi me odpeljal na mednarodno letališče. Obljuba je bila dana od strani CIE da napeljevanj v terorizem nebo več in da mi bodo namesto tega pomagali. Leta 1998 sem dobil zeleno karto in začele so se čezoceanske ugrabitve v Slovenijo. Izrael je bil prav tako eden izmed akterjev ki je pozneje igral izjemno pomembno vlogo pri zadevi saj je sam uvidel prav tako svoje geografske težnje....V Novem mestu so se pojavili najvišji svetovni politiki. Macron, Merkel, Netanyahu, oba Busha, Putin in tako naprej(celotna Ameriška in Britanska administracija – vključno princom Charlsom)..začelo pa se je prav tako napeljevanje v paranojo – namigovanja od strani psihijatrov(Ameriških, Slovenskih, Skandinavskih in od leta 2001 naprej Beloruskih kjer so se prav tako dogajala sestankovanja Putina z nacisti za hrbtom KGBja) češ da gre za možganske vsadke in tako naprej...vse skupaj sem ignoriral do leta 2012 čeprav sem bil opomnjen na slednje dan in noč nič manj kot 14 let. Od mene je bilo zahtevano da o slednih pišem že leta 1998 – zahtevana je bila moja prisotnost na internetu katere namen je najverjetneje bila moja vrnitev v Slovenijo. Vse zahtevke sem ignoriral.

Da bi nekako toleriral ugrabitve in program MKULTRA so mi bile obljubljene bajne vsote denarja , za spremljevalce v transportu pa so medvladne organizacije uporabljale zelo fizično atraktivne ženske. Nikamor nisem pobegnil ker se v takšnem primeru ni bilo kam pobegniti.

Delo ni bilo dovoljeno...izgovor je bil pomankanje dokumentacije(državljanstvo)...začasna dela so vodila v zlorabe – teške diskrimancije in predstavnik Ameriških Job Corps je imel v rokah moj celotni dosije iz Slovenskega zavoda za delo kakor šolskih inštitucij...pogojevali so mi brezdelje na podlagi diskiminacij katere so se mi zgodile že v Sloveniji(v delavskem dosjeju iz Slovenije so bila celo napisana ponujena dela od strani države Slovenije kot za sekanje kamna v kamnolumu in tako naprej) kar pa je Ameriška vlada uporabila za še večje izsiljevanje(povečevanja kriz).

Vse je bilo natančno posneto(tudi z videokamerami) in pripravljeno za nadaljnje povečevanje kriz – cilj je bilo onemogočenje življenja v ZDA kakor drugjehttp://ausertimes.blogspot.si/2016/12/obama-is-not-done-destrozing-america.html

ZAKAJ ONEMOGOČANJE ŽIVLJENJA IZ AMERIŠKE STRANI !!????

Zaradi mednarodne politike ki se je aktivno začela sestajati v Miamiju. Zaradi novega imperijalističnega planiranja(DELITVE) za prevzem sveta ki bi Rusiji za sodelovanje z Zahodom dodelil najnovejšo tehnologijo kakor Ukrajino - Srbiji povrnjeno Kosovo in območje bivše Jugoslavije nakar naj bi združena Nemčija z Francijo stisnile v novo unijo z Rusjo še Poljsko, Češko, Slovaško, Romunijo in tako naprej...Veliki Britaniji(prav tako Franciji in Nemčiji) povrnitev bivših kolonij – pri čemur bi pomagala še Rusija in ZDA. Na mizo so vrgli celoten bližnji vzhod, Afriko in Južno Ameriko(prav tako Azijo kjer bi jo delila Kitajska z Japonsko in Indijo)...to ni mačji kašelj – Rusija je že pridobila omenjeno tehnologijo – vojaško kakor ostalo tehnološko.

In kaj je imelo to veze z mano !!????

Vse saj so me uporabljali kot sredstvo za vspostavitev tukaj omenjenih načrtov med VZHODOM IN ZAHODOM...ekonomsko uničeno(namenoma onemogočeno) življenje ki je od začetka bilo uporabljeno za vzpostavitev med tukaj omenjenimi politiki in mojimi starši v Sloveniji je vodilo v popolno odvisnost od je saj se je za tajne vladne sestanke za katere mnogokrat ni vedel niti KGB do leta 2002(vse skupaj je šlo v naši hiši do leta 2006 a celoten KGB ni bil seznanjem popolnoma z Putinovimi dejanji glede Izraela in Slovenije kjer se je tajno sestajal do leta 2001-2002), uporabljala celo naša hiša v Novem mestu(avijonske karte v Slovenijo in Miamija preko programa MKULTRA so postale izgovor za prisilno brezdelje v ZDA).

Direktni upletenec v MKULTRO program iz strani Slovenije je bil direktor zloglasne Ljubljanske psihijtrične umobolnice Ljubljana Polje(katero so celo preimenovali v Univerzitetni Klinični center Ljubljana) BOJAN ZALAR !!! Vpleten je bil skupaj z Zoranom Mudžo kateri je pozneje vpletel v zadevo še Slovensko Srpkinjo in psihiatrinjo Tatjano Prokšelj.

BOJAN ZALAR NI SAMO MUČIL IN SE IZŽIVLJAL NAD MANO OD LETA 1998 KO JE POSTAL URADNO ZADOLŽEN ZA MOJ PRIMER V SLOVENIJI PAČ PA JE CELO NAMIGOVAL LETA 2016 OSTALIM PSIHIJATROM OD KATERIH JE ZAHTEVAL DODATNE PREGLEDE DA NAJ BI BIL SAM NE SAMO NEVAREN SAMEMU SEBI(lagal je da sem ogrožal lastno življenje) AMPAK CELO ZA DOMAČE OKOLJE – ZA VSE LJUDI VKLJUČNO Z SOSEDI KAKOR DOMAČIMI KI SO BILI VPLETENI V PREKOMORSKE UKRABITVE – PROGRAM MKULTRO.

NJEGOVO LAŽNJIVO POČETJE SE NI KONČALO Z POPOLNIM PSIHOLOŠKIM UNIČENJEM MOJE ZELO NAČETE PSIHE SAJ SE JE NAD MANO IZVAJALO V SAMI BOLNIŠNICI NEVERJETNO NASILJE(šlo je za hude konstipacije, kar naj bi bila zdravila so najverjeneje bila celo sredstva z dodanimi sredstvi ki so vodila v paralize telesa katere so mejile na smrt in neopisne bolečine – celo hoditi sem imel težavo, in dogajala so se prav tako nelogična zadržanja na zaprtih oddelkih tudi po več kot deset mesecev brez premora katerih razumeti ni mogel nihče od zaposljenih). PO IZPUSTU IZ BOLNIŠNICE KAMOR SEM BIL PRISILNO HOSPITALIZIRAN DVAKRAT NA PODLAGI LAŽI(so me meli notri zaklenjenga kar 18 mesecev), PA SO SLEDILA LETA TERORJA NA DOMU(tedenski obiski psihiatrov na domu) IN PRISLNO JEMANJE PSIHIJATRIČNIH TABLET(celo kri mi je tekla iz penisa zaradi le teh) KATERA SO SE UPORABLJALA ZA KONTROLO MOJEGA NOVINARSKEGA PISANJA(dela – mojim delom/objavam na internetu so redno sledila klicanja iz Ljubljanske psihiatrije).

BOJAN ZALAR JE V SVOJIH GROZLJIVIH NAVEDBAH LETA 2016 TRDIL SKUPAJ Z DRŽAVNIM TOŽILCEM BOJANOM AVBARJEM DA JE MOJ NAMEN ISTREBITI SRBE, ROME, SLOVENCE, JUDE...DA OBOŽUJEM MORILCA ANDERSA BREIVIKA ZARADI ČESAR ME JE .NOVOMEŠKA POLICIJA PRIŠLA ZASLIŠEVAT CELO V PSIHIATRIJO LUBLJANA POLJE...SKRATKA JE IZRAZIL KOT URADNE IZJAVE, IZJAVE KATERE BI SPRAVILE PSIHOLOŠKO V GROB VSAKEGA NORMALNEGA ČLOVEKA ŽE GLEDE NA TO KAR SO VSEBOVALE...


REALNOST GLEDE SRBSKIH PSIHIATROV VPLETENIH V MOJ PRIMER KATERIM JE BORUT PAHOR ZAUPAL PRIMER NA POVELJE KREMLINA IN BEOGRADA.


ŠLO JE IN GRE ZA ŠTIRI PSIHIJATRE...GRE ZA DIREKTORJA BOJANA ZALARJAZORANA MUDŽOCVETA GRADIŠARJA IN TATJANO PROKŠELJ PROTI KATERIM SPROŽAM TAKOJŠNJI KAZENSKI POSTOPEK ON TO NE SAMO ZARADI LAŽI KATERE SO IMELE POSLEDIČNO GROZOVITE POSLEDICE AMPAK PRAV TAKO KER JE LETA 2002-2003 PSIHIJATER PO IMENU ZORAN MUDŽA PRIPELJAL V HIŠO NE SAMO ALEKSANDRA VUČIČA(sedaj predsednika Srbije ki je tako kakor Pahor in Putin deloval v ozadju svoje prihodnostne kareiere – Vučiča je Pahor preko Zorana Mudže vpletel v zadevo že leta 1999/2000) PAČ PA PRAV TAKO ČETNIKA VOJISLAVA ŠEŠLJA KI JE PREDHODNO IZVAJAL GENOCID NAD BOSANCI-HRVATI IN KOSOVSKIMI ALBANCI.

ŠE HUJŠA JE ZADEVA KAKOR MI JE OBJASNIL SAM ALEKSANDAR VUČIČ POD MKULTRO IN PRAV TAKO RUSI...ŠE HUJŠA ZATO KER SO MOSKOVSKE, BEOGRAJSKE IN LJUBLJANSKE ELITE NAD MANO IZVAJALE GENOCID KATERI JE BIL OPORABLJEN POZNEJE CELO ZA IZPUSTITEV VOJISLAVA ŠEŠLJA MEDTEM KO SE JE OD MENE ZAHTEVALO IN PRIČAKOVALO DA BOM ZA VSE KRIVIL JUDOVSKO LJUDSTVO V IZRAELU.

Aleksandar Vučič, Borut Pahor in Rusi so namigovali češ da sem sam krivec za Ameriško bombardiranje Srbije in da mi bojo za olajševalno okoliščino šteli ispustitev Vojislava Šešlja in Haškega zapora saj naj bi se prav moj primer uporabil za izsiljevanje Haga....

Se pravi krivec za NATOV poseg v Srbiji ni bil Rusija ki je NAMENOMA samo opazovala pobijanje Hrvatov-Bosancov-Kosovskih Albancev in vojaško agresijo na Slovenijo od strani Srbov ampak sem bil krivec sam(preko mene so pridobili najnovejšo tehnoligijo – vse skupaj sem jih prakltično pripeljal k mizi in na koncu bil kriv zato ker Rusi pač ne vidijo ostale Južne Slovane kot enakovredne Srbom) in Amerika ki je ustavila Srbski pokol ostalih narodov na Balkanu....

TAKŠEN JE BIL SCENARIJ PAHORJA-PUTINA-IN VUČIČA V VEZI SPODAJ OMENJENIH DIRECTED ENERGY WEAPONS KI SE JE IZVAJAL IN SE ŠE VEDNO OBŠASNO IZVAJA...

PROGRAM KI SE JE ZAČEL ŽE LETA MARCA 2017 Z PONOVNIM IZGONOM IZ SLOVENIJE NA MADŽARSKO(PRETNJE PO PONOVNI HOSPIATLIZACIJOI SO SE SPET PONOVILE ZARADI KATERIH SEM BIL PRIMORAN V IZGON) NAKAR SE JE VSE SKUPAJ NOVEMBRA 2017 SPREOBRNILO CELO V UPORABO OMENJENIH OROŽIJ...

MED IZGONOM NAJ BI MI PO SCENARJU ALEKSANDRA VUČIČA, BORUTA PAHORJA IN PUTINA SLEDILI PO CELOTNI VZHODNI EVROPI IZRAELCI KI SO SKUPAJ Z VZHODNOEVROPSKIMI NARODI RES IZORKESTRIRALI SVOJ SCENARIJ ČEŠ DA MI BODO SLEDILI IN ME UKRABILI ČE SE JIM NEBOM UKLONIL(VSE SKUPAJ PREDHODNO ZREŽISIRANO IN ODIGRANO POD PROGRAMOM MKULTRA – LETO 2003/2004)...

EKSTREM JE ŠEL V SEDEM DNEVNO POTOVANJE BREZ KAKRŠNE KOLI SPEČNOSTI IN TOTALNO UNIČEVANJE OSEBNIH PREDMETOV(REZREZOVANJA NAHRBTNIKOV IN POVZROČANJA VSEKAKRŠNIH ŠKOD SO SE POJAVILA ZA KAR NAJ BI PO NAVODILIH NAŠIH VRLIH POLITIKOV KRIVIL AMERIČANE IN IZRAELCE)...KONČALO PA SE NI SAMO Z NASTANITVIJO KAR NAJ BI BIL MOSADOV AGENT V AZILSKEM CENTRU(CELO V ISTI SOBI) ZA BEGUNCE V VITEBSKU AMPAK V SLOVENIJI PRED DVEMI MESECI KJER JE POSTALO JASNO DA JE GLAVNI STORILEC VSEGA SKUPAJ MOSKVA IN NE IZRAEL/AMERIKA ETC KO SE JE TAKOIMENO ''ZASLEDOVANJE IZRAELCEV'' POPOLNOMA IZJALOVILO...

SE PRAVI DA TUKAJ NI ŠLO IN NE GRE ZA GENOCID PROTI SRBSKEMU NARODU IZ MOJE STRANI PAČ PA ZA ČETNIŠKO POLITIKO SRBOV IN POKVARJENIH SONARODNJAKOV(ne maram kriviti ne Srbov ne Rusov ker sami nimajo nikakršnih pravic v lastnih državah tako da vspodbujanje v sovraštvo povzroči več škode kot dobrega – napak iz preteklosti ne gre ponavljat) PROTI MENI IN TO POD POPOLNIM POKROVITELJTVOM MOSKVE.

ČETRTI PSIHIJATER PROTI KATEREMU ZAHTEVAM KAZENSKI POSTOPEK JE CVETO GRADIŠAR(prav tako vpleten v MKULTRE) KI JE PRITAVAL V HIŠO PREKO BEOGRAJSKEGA SOSEDA MIROSLAVA BERGERJA(to je glavna figura od strani sosedov ki je delovala proti meni kadar sem bil pripeljan v Slovenijo pod programom MKULTRA in katera se je v preteklosti za časa Jugoslavije sestankoval v Beogradu skoraj tedensko – bil je advokat kakor njegova žena Alenka in član zveze komunistov Jugoslavije vse svoje življenje – protožba se ne nanaša na komuniste ali je v kakršnem koli pogledu proti komunistom – pritožba samo pojasnjuje kakšne člane si je nakopala komunističa partija in zakaj je sledil propad Jugoslavije) LETA 2012 IN ME OBDOLŽIL DRUŽINSKEGA NASILJA BREZ KAKRŠNIH KOLI DOKAZOV NA PODLAGI KATEREGA SEM BIL PRISILNO HOSPITALIZIRAN.

BOJAN AVBAR IN NOVOMEŠKA POLICIJA PA STA NAREDILA KORAK NAPREJ LETA 2012 SAJ NAJ BI SLOVENSKO VLADO KONTAKTIRAL PREDHODNO OMENJENI AMERIŠKI SOUTHEN POVERY LAW CENTER KATERI JE ISTOČASNO IZRAZIL DODATNE LAŽI PROTI MENI - VZEL JE NAMREČ KAR BESEDE IZ MOJEGA TEKSTA KATEREGA SEM OBJAVIL NA INTERNETU IN SI JIH PREUREDIL V SVOJE BESEDILO KI JE BILO PARALELNO Z LAŽMI AVBARJA-ZALARJA UPORABLJENO PROTI MENI ZA OMALOVAŽEVANJE IN ZAPRTJE V UMOBOLNICO - NEKAJ KAR JE SOUTHERN POVERY LAW CENTER CELO SPREMENIL/ODMAKNIL(OBJAVIL NA SVOJI SPLETNI STRANI IN SPREMENIL TEKST KO SEM JIH KONTAKTIRAL LETA 2014) IZ SVOJE SPLETNE STRANI GLEDE LAŽI(in to ko sem že odslužil dobrih dvanajst mesecev v Ljubljana Polju) !!! IMAM VSE POSNETO IN DOKAZE ZA TUKAJ NAVEDENO !!!

UNIČENIH MI JE BILO NIČ MANJ KOT ŠEST LET ZARADI PSIHIJATRIJE SAM PA SE ŽE MISLIL PREDATI ČRNIM MISLIM ZARADI LE TE KO SO ME ODPUSTILI IZ PSIHIATRIJE LETA 2013 – STAR OKOLI 40 LET IN PROGLAŠEN BREZ KAKRŠNEKOLI PRAVNE ALI DOKAZOV PODLAGE(brez dokazov in celo brez pravice do drugega mnenja psihiatra ki je ustavna pravica vseh zemljanov) ZA NASILNEGA PARANOIDNEGA ŠIZOFRENIKA....

SLOVENSKA PSIHIJATRIJA KAKRŠNE KOLI PRAVNE PODLAGE ALI RAZLOGOV ZA PRISILNO HOSPITALIZACIJO NI IMELA LETA 2012 NE NIGDAR PREJ SAJ SEM BIL SAM KI SE JE PRITOŽIL SLOVENSKI POLICIJI IN ZAHTEVAL KAZENSKI POSTOPEK PROTI STARŠEM ZARADI IZJEMNO KAZNIVEGA IZŽIVLJANJA NAD MANO – TOLE http://www.rtvslo.si/blog/avsec_bo-tjan/dvajseti-del-2008-between-life-and-truth-it-s-a-free-world-bz-avsec-bostjan/23836 JE BILO NAPISANO ŽE LETA 2009 IN NE LETA 2012(se natančno vidi kdo je kako s kom ravnal in kako koga klical – bil sem celo fizično napaden od matere v starosti 36 let za kar imam dokaz česar pa ji kljub njenemu nasilju tako psihičnemu kakor fizičnemu nikdar in nikoli nisem vrnil nazaj).

BOJAN ZALAR PA JE KAKOR SOSEDJE IN LASTNI STARŠI OSTAL ZVEST SVOJIM ČETNIŠKIM IDEALOM IN GOSPODARJEM – ODLOČEN DA NEKAKO BO LE DOKAZAL SVETU DA V MENI JE NASILJE....TAKO DA JE NADALJEVAL Z REALNOSTJO IZ PROGRAMA MKULTRA KATERA JE BILA IZPELJANA LETA 2005-2006 MED MOJIMI PREKOMORSKIMI UGRABITVAMI...


Po vrnitvi iz Belorusije, se je najprej začelo z kemičnimi opeklinami stopal http://ausertimes.blogspot.co.uk/2018/01/update-on-my-feet.html kar je vodilo posledično v nemobilnost(sem bil prisljen ostati v hiši kar 8 mesecev zaradi kemičnih dodatkov katere je mati uporabljala za pranje nogavic - of mehčalcev katere ni sparala in vse do odstranjevalca rje s katerim je škropila nogavice ko sem si jih pral sam in pa seveda tla bane-tuša kjer sem stal med umivanjem brez copat...prišlo je še celo do tega da je nastavila kot pralni prašek ostranjevalec madežev - vse skupa je razžrlo stopala in povzročilo hude opekline)...tako da so začeli z gradnjo krvnega pritiska v mojem telesu(nemobilnost pospeši zamašitev ožilja) že veliko pred samimi napadi(directed energy weapons).


MESECA OKTOBRA-NOVEMBRA 2017, SO SE ZAČELI NAD MANO IZVAJATI SILOVITI(IZJEMNO INTENZIVNO) NAPADI Z UPORABO MIKROVALOVNEGA KAKOR ULTRASONDNEGA – RENTGENSKEGA IN CELO AKUSTIČNEGA OROŽJA(DIRECTED ENERGY WEAPONS)...DVAKRAT SE JE ZGODILO DA SEM SE KOMAJ VZDIGNIL IZ POSTELJE SAJ SEM POTREBOVAL PO DVEH URAH LEŽANJA NADALJNIH 10-12 UR DA SEM SPLOH LAHKO PRIŠEL K SEBI – VSE JE BILO KAKOR PREDHODNO OBLJUBLJENO DA BO BILO....

Med programom MKULTRA mi je bilo razloženo da bi sledil navodilom mučiteljev kaj in kako bo...lokalni zdravnik me je leta 2005 celo zgroženo(češ da nima nobene možnosti pomagati pač pa mora ravnato po navodilih nadrejenih) opozoril na zelo resno možnost smrti ki bi lahko nastala posledično v prihodnjosti zaradi uporabe takšnih sredstev obstaja – opravljene so bile natančne meritve glede uporabe omenjenih sredstev za sevanje zaradi procedure ki naj bi se ponovila v prihodnjosti še posebej če bi pisaril proti Kremlju(Vladimirju Putinu)....

Objasnjen mi je bil celo sistem(shema obsevanja) po kateri naj bi vse skupaj delovalo(od začetka potrebna visoka doza sevanja nakar se sistematsko manjša s tem da se ohranja isti učinek na telo kakor v začetni fazi)...vzporedno z uporabo omenjenih sredstev, pa se je psihiatrija odločila še za nekaj dodatnih korakov in namreč nadaljevanje uničevanja moje osebne lastnine(vključno z računalnikom katerega so spremenili v peklensko napravo kamor se ni dalo niti prenesti niti video posnetkov ali slik iz trdih diskov ali androidov), uničevanje kupljenih predmetov preko spleta(skoraj vse kar je prišlo po pošti je prišlo ali uničeno ali pa je bilo uničeno v roku nekaj dni z vdori v mojo sobo - gre za vrednost več kot 1000 Evrov – vključno z nakupom novega računalnika katerega so mi podtaknili - računalnik prodan preko programa obnovljeno-renew je bil že star več kot eno leto in ne kakor predvideva zakon največ 8 dni – računalnik je prišel celo z preluknjanim pečatom od matične plošče za celoten scenario pa mi je bilo pod MKULTRO obljubljeno da bo bil celo predhodnja last Aleksandra Vučiča – Srbskega predsednika), modificiranja predmetov kateri so postali smrtno nevarni(primer mikrovalovne pečice v kuhinji ki oddaja celo 196 mikrotesl sevanja – prenosni računalnik je izmeril preko 10 in tako naprej)...

Se pravi fantazija gospoda Bojana Zalarja ki naj bi potrdila njegove predhodne teze o moji agresivnosti in duševnih boleznih je dobila fizično podlago(zelo obupen vendar izjemno nasilen kriminalni poskus kateri je bil namenjem spreobrnitvi moje osebnosti v Zalarjevo zaželjeno tezo preko nasilja – nadaljevanje psihiatričnega nasilja nad mano)...sosedje se niso utavili niti pri mojem osebnem avtomobilu http://ausertimes.blogspot.co.uk/2018/02/the-one-who-broke-my-car-was-my.html katerega mi je ilegalno zasegla Madžarska vlada leta 2017 ko sem bil prisiljen bežati pred Ljubljansko psihijatrijo ali gospodom Zalarjem če že želite, saj so ga pripeljali nazaj iz Madžarske v razbitem stanju zato da se je lahko prodal za manj denarja in tako naprej...vse skupaj obupano noro in ime postopka je bilo Bojan Zalar.

Glede pravnih postopkov za ketere je poskrbel kakor predhodno obljubljeno javni tožilec Bojan Avbar(zelo dober prijatelj mojega očeta ki se je nenehno lagal in na podlagi čigar je Cveto Gradišar predlagal hospitalizacijo češ da sem nasilen in tako naprej – preveč laži je nikjer pa nobene resnice ali kakršnih koli dokazov za njihove trditve) samo da pravice do sodišča nikdar in nikoli nisem imel. Niti ko sem zaprosil za pravno pomoč kakor ne med samimi postopki pred in med katerimi mi je bilo rečeno da moram držati usta zaprta ter se strinjati. V Novem mestu je za totalno obravnavo le teh poskrbela Romana Rački Strmole proti kateri prav tako vlagam zahtevko po kazenskem postopku.

VSE JE POTEKALO POD NADZOROM NOVOMEŠKE POLICIJE KI JE SODELOVALA V VSEH POSTOPKIH KI SO POTEKALI PROTI MENI – OD PODPORE LAŽI DO ZANIKANJA SVOJIH STORITEV KO SEM LE ZA TE ZAPROSIL.

OMENJENA POLICISTA STA CELO SKUPAJ Z OMENJENIMI PSIHIATRI(je bila zadolžena Tatjana Prokšelj) TRENIRALA SOSEDA DANETA KOLENCA PRI URESNIČEVANJU PREDHODNO ZASTAVLJENEGA CILJA KI NAJ BI ME V ALTERNATIVI (če nebi bil viden kot paranoidni nasilnež) SISTEMATSKO VODIL CELO PREKO MOŽGANSKEGA NAPADA ZARADI UPORABE TUKAJ OMENJENIH SREDSTEV V BOLNICO KJER ČEŠ DA BI ŠLO ZA ODSTRANJEVANJE TUMORJA – V RESNICI PA ODSTRANJEVANJE DELA MOŽGANOV KJER SO SHRANJENE TUKAJ OMENJENE INFORMACIJE(mi je bilo lepo objasnjeno od določenih ljudi ki so prisostvovali postopku MKULTRA leta 2005/2006).



Tukaj http://ausertimes.blogspot.com imate kopico dokazov katere bom dopoljneval(V SLOVENIJI POD TAKNIMI POGOJI NIMAM NAMENA OSTATI IN ISKATI PRAVICE - PRIPRAVLJEN SEM PRIČATI IN DOBAVITI VSE POTREBNE DOKAZE S KATERIMI VAS BOM TAKO ALI DRUGAČE NADALJNO OSKRBOVAL A NAJNUJNEJŠE ZAME JE OKOLJE KJER SE TAKŠNE STVARI NE BOJO DOGAJALE - SLOVENIJA GA NIMA PA ČETUDI BI GA IMELA NEBOM BEŽAL PRED JOŽEFI FRICLJI KATERE SE POVSOD PO SVETU ZAPIRA) medtem pa vas prosim da se sproži kriminalni postopek proti omenjenim osebam.

PRIMER:

No comments:

Post a Comment