Wednesday, March 14, 2018

In Slovenian language: Razlike med takoimenovanimi komunisti in ustasi/belogardisti/cetniki NI nobene !!!

Ne samo da so me pretepali do 16 leta v hordah, izsilili na beg v Ameriko, unicili zivljenje in Amerisko drzavljanstvo(se pravi Slovensko in Amerisko), mucili na smrt v psihiatricnih bolnisnicah in me terorizirali/izzivali v lastnem domu, ampak celo z Zidi bi z mano trgovali....Slovenija in Novo mesto sta se spremenili v totalno klavnico. Za srpom in kladivom se skriva nacisticna svastika. Med njimi razlike ni !!!


Od moje vrnitve v Slovenjio, sem sel na sprehod(dve ure na svez zrak morda vsega skupaj 7/8 krat - se pravi v roku devetih mesecev in nic vec kot morda trikrat v roku zadnjih 5 mesecev). Vsakic sem bil zasledovan od romov ali pa celo Americanov(poleg Slovenskih in Ruskih drzavljanov) vpletenih v ugrabive z namenom zastrahovanja z ponovno ugrabitvijo.

Izoliran iz druzbe, oznacen za umobolnega, mucen, in preganjan kakor najbolj divja zver in to vse preko Slovenske policije in predsednika drzave. SRAMOTA za Slovenijo in celotno vzhodno Evropo.

No comments:

Post a Comment