Friday, June 7, 2024

Police investigator who met me at police in 2022 where I came to request fathers' medical files assistance, presented himself during hijacking in 2019 once hijacked from Poland to Slovenia as the one who posted under nick "v avtu je vsaj mir"

Criminal employed by Novo mesto police suggested did this to imitate me and therefore police alone jump started topic on random forum out of boredom and crime - one can feel sadism present in his writings as was during what they referred to me as MK Ultra - RIDICULING VIOLENCE , HOMELESS SITUATION AND EVEN CANCER ISSUES https://forum.over.net/forum/tema/kako-je-spati-v-avtu-7193474/ 

NISO BILI POLICAJI AMPAK ZVERINE V ČLOVEŠKI OBLIKI. THERE WAS NOTHING HUMAN IN THEM. YOU DO FIND MORE HUMAN IN FISH THAN IN THE SCUM EMPLOYED BY LOCAL POLICE STATION.

Kako je spati v avtu?

Tisti ki ste prespali noč v avtu, ali se sploh da spati, saj je neudobno?

😔

Proti jutru je kriza, ker seva hlad od vsepovsod.

Proti jutru je kriza, ker seva hlad od vsepovsod.
[/quote]

A si ves polomljen?

Kot punca sem pol Evrope prevozila na ta način, brez problema in spala sem kot top.
Podrti zadnji zic, penca čez in spalka.

Boljse se spi v vagonu.

moj kup.leraj ima ravno dno, ko podrem srednje zice. Dolžina ležišča 193 cm, širina 115 cm.
dva armafleksa in spalka – spanje kot dojenček ☺

spredaj nikakor ni udobno. ce je moznost zadaj na podrtih sedezih in kalorifer v avto.

Čez noč rabim zaradi nasilja in posledično težav z zdravjem, raje umrem v avtu kot zmrzal, kot da me kdo še naprej uničuje.

Čez noč rabim zaradi nasilja in posledično težav z zdravjem, raje umrem v avtu kot zmrzal, kot da me kdo še naprej uničuje.
[/quote]

No za to se pa najde precej drugih rešitev.

Odvisno od avta (npr. stari Twingo je zakon!) in velikosti in teže človeka. Z nekaj predpriprave in velikim karavanom je zakon – npr. Volvo V70 ima zadaj dovolj prostora za normalno spanje – če zložiš sedeže.

Tudi improvizirano gre – če imaš vsaj kakšen armaflex in avto nima preveč školjkastih sedežev – a če si direktno na sedežih, si proti jutru – bolj kot ne – ves polomljen.
Pri bolj školjkastih sedežih – ali pa prekratkih – se bolje spi zunaj, na tleh ob avtu.

No za to se pa najde precej drugih rešitev.
[/quote]

Iz danes na jutri se ne najde rešitev. Preveč zakomplicirano vse skupaj. Avto je edina rešitev pred smrtjo.

Iz danes na jutri se ne najde rešitev. Preveč zakomplicirano vse skupaj. Avto je edina rešitev pred smrtjo.
[/quote]

Prav.

Seveda se da spati v avtu, ni za vsak dan, a za silo je čisto ok, če so temperature spanju primerne, zdaj bi bilo meni prehladno.

Kaj pa varna hiša?








ABOUT CRIMINAL EMPLOYED BY NOVO MESTO POLICE WHO MET ME AT POLICE STATION - REPEATED - MEETING WITH NOVO MESTO POLICE INVESTIGATOR INVOLVED IN MK ULTRA WHO TOOK REPORT FROM ME IN RESPECT TO FATHER HEALTH RELATED CONCERNS: Meeting of police investigator involved in MK Ultra in respect to father's transfer from hospital to home for elderly people  https://ausertimes.blogspot.com/2023/03/repeated-meeting-with-novo-mesto-police.html



Police officer today was also warned about condition of my father as the worst possible condition(totally deteriorated) during his stay in hospital - hospital has much better equipment to keep one on life support than home for elderly people...

AUDIO IN SLOVENIAN Meeting with police officer involved in MK Ultra in respect to father's tansfer from hospital to home for elderly while in critical condition June 22nd 2022


No comments:

Post a Comment