Sunday, May 1, 2022

PSIHIATRINJI TATJANI PROKŠELJ: V drugem letniku medicinske fakultete so psihiatri z izjemo Kapša napovedali Prokšljevi da ji nebo uspelo zaradi osebne travme napram meni osebno - padec

a je tedaj še smrklji katero sem zanimal vendar uspelo končati univerzo z izjemnimi dosežki - pohvalo kakor piše na strani https://zavodfurlan.si/dr-tatjana-prokselj/

Med študijem je iskala v gradivu človeških motenj prav mojo osebnost(česar ni bilo pač da bo) in jo povezovala z čimer mi je trdila bodočo psihiatrično diagnozo - vodila jo je izjemna jeza/upor - maščevanje...

Od drugega letnika fakultete se družila celo v prostem času redno visko izobraženimi(političnimi kakor strokovnimi elitami - na sliki je bil Pahor kakor ostali ki so štekli v Slovenskem prostoru), spoznala me je z očetom(se pravi njenim drugim delo družine - z materjo sta živeli odvojeno)...prisostvovala pa MK Ultra doživetjem od srednje šole(verjetno celo prvi letnik) naprej ,) 

Mama(lepa kakor je to postala hčerka) je bila ki me je pripeljala tu in tam domov...



Namen sporočila ni uperjen v smer maščevanja Prokšljevi ki da je bila po njenih besedah celo ZELO ZELO zainteresirana zame v prvem letniku faksa(časa pa kakor mi je bilo rečeno prav tako nebo zgubljala - tako vročekrvna da sem ji prav z vsem veseljem dvomil)...nekaj kar je med socialnim druženjem zunaj doma še naprej nakazovala a vendar z ne enekostjo in za kar vsaj delno gre pripisati prav tako meni samemu. 

So ji garantirali da se nebom ničesar spomnil(še posebaj ne zgoraj omenjenga)...tudi v moji sobi kjer tole pišem se je Tatjana Prokšelj med MK Ultro pripravljala na izpite v Ljubjani...glede slednjega se nisem se pritoževal do politične družbe z katero so občasno obsedli politiki pa mi ni bilo ne tako ne tako...

Mislim da se je znašla v območju politike s katero je v resnici hotela imeti zelo malo a vendar poti z nje ni bilo več...njen primer me spominja na nejasno politično razdeljenost Slovenskega prostora v katerem ljudstvo zbegano išče svojo zbegano preteklost raje kot narodno identiteto za katero se je opredelilo kar 95% prebivalstva.

No comments:

Post a Comment