Thursday, May 26, 2022

NISEM VAS PROSU - LETA 2010 SEM VAM UKAZAL DA PRED SVETOM ZGOBEZDATE RESNICO IN SE ZANJO PRAV TAKO UPRAVIČITE: Slovenski narod je le napaka na zemljevidu in nič več

Leta 1995, 1996, 1997 sem vam v Slovenijo pripeljal vse največje vlagatelje kar jih je svet premogel v tistih časih(iz cele Evrope so prišli kralji in njihovi vlagatelji iz Švedske, Norveške, Nizozemske etc. - pozneje zaradi Kučana, Danila Turka, Pahorja in ostalih so slednji vložili namesto Slovenije na Poljsko,
Češko, v Nemčijo, ZDA etc.)
vi pa ste me v zahvalo pahnili v nekakšno nacistično igrico preko katere ste upali boste nadomestili z mano v očeh celega sveta celo serijskega morilca Metoda Trobca....potem pa da bi če bi le uspelo preko psihiatrije zaslužili celo dober denar od tujih vlagateljev katere ste predhodno prav tako kot mene samega označili za naciste....
V VAŠI SLOVENSKI DEŽELI VAM JE BILA SVETA IN VAM JE SVETA ENA SAMA STVAR


SAMI V SEBE POGLEJTE V OGLEDALO - OD BOSNE, HRVAŠKE KATERO STE POMAGALI UNIČITI IN DOGAJANJ V UKRAJINI DAN DANES....POTEM LAHKO ODPRETE IN SPREGOVOTITE O SVOJEM MODELU METODU TROBCU IN NJEGOVIH PRAVIH VZORNIKIH(tistih kateri ste ga naredili https://ausertimes.blogspot.com/2022/05/peterle-bavcar-jansa-refused-to-be-seen.html in kateri ste se ga znebili v upanju da ga bom sam nadomestil) 


 Putin je posledica družbenih kraj po padcu Sovjetske zveze - takšni so(ali pa ste) v vzhodni Evropi skoraj da prav vsi is bivše komunistične partije...Londončani po drugi strani so nakradli in kradejo(kar se mene osebno gre - njihova preteklost me glede mojega primera ne zanima) preko domačih in mednarodnih zakonov katere so si prilastili z družbeno korupcijo...sam nisem ukradel nikomu ničesar - za voljo dolga in vesti so mi poleg življenja še zdravje na koncu uničili zato me ne preiskušajte preko njihovih oziroma svojih oči. Velika je razlika med Putinom, Londončani in mano...omenjam ker imajo veliko sranja pri zadevi vendar veliko manj kot vi Slovenke in Slovenci. Leta 1996, 1997 so zahodnjaki sami poiskušali zadevo ustaviti a vam je voda tekla na mlin dovolj da vam ni bilo niti do tega. V letu 2022(28 let po začetku izvajanja mučenja takoimenovanega MK Ultra) pa ste volili zanj to pa pove prav o vas samih prav vse kdo in kaj ste....

V svoji vnemi laži ste dali celo podlago Putinu za denacifikacijo Ukrajine(TAM SO VODILA VAŠA PRETEPANJA PRED SPOEMNIKI NOB IN PO SLOVENSKIH VASEH) - to pa sem predhodno že omenil vas klasificira kot v vresto zelo nevarnih za celotno človeštvo  narodov.

No comments:

Post a Comment