Monday, May 16, 2022

SRAM ME JE DA SEM SE TU RODIL, SRAM ME JE DA SEM TA JEZIK GOVORIL

 ŠE BOLJ PA DA SEM SE ZA SLOVENCA OPREDELIL. ZA TUKAJ OMENJENO(kako se bo končalo) SO VEDELI PRAV VSI - TUDI KRAMBERGERJEV SIN KI JE V 28 LETNI MORIJI SODELOVAL - VSI SO VSAK ZASE ISKALI POLITIČNE TOČKE. Karmbergerjevi kamor me je zavoljo Ameriške obveščevalne službe(v super odnosih z Joe Biden ki je od mene zahteval popolno vdanost) prav tako vodila psihiatija so bili zelo nedrugačni od drugih družin katere so iskale obogatitev preko ženitbe. Bistvenega dela Ivana Krmabergerja(človek ki je v človeku človeka videil kot primarno) v njegovem sinu nisem nikoli našel - tudi znašal se je nad mano. So Slovenski veljaki z ostalimi vzhodno Evropskimi kolegi skupno ugotovili da najbolje za vse ko bo primer dokazan, bo da me ni in tako bo.

Plan of Slovenian government was to get me off the picture, both parents, house gone and so on as if nothing ever happened...Mother alone told me under MK Ultra long long ago...

No comments:

Post a Comment