Tuesday, April 20, 2021

Četnik na Zavodu za Zaposlovanje Republike Slovenije je včeraj imel zadnjo besedo kakor je obljubila

https://ausertimes.blogspot.com/2021/04/in-slovenian-language-pogojevanje-vpisa.html

Citiram 1:52:00 "Jst sm morala takrat ko sem se zaposlovala morala pnest svojmu bodočemu delodajalcu potrdilo o državljanstvu, potrdilo o nekaznovanosti, " <== je gospa napovedala slednje besedilo v vnaprej(med njenim postopkom psihološkega izživljanja nad mano v čigar namen sem bil pripeljan v njeno pisarno) katermu je še dodala na moje vprašanje  kaj naj bi slednje pomenilo "citiram, ti ga pa neboš imel hahaha boš videl kako bo"...

Gospa je četnik in predvidevam težki umski bolnik zaposlejn na javnem zavodu za delo. Njene provokacije pa niso dobile željenega epiloga katerega je načrtovala.

MOJA OCENA POGOVORNIKA KAKOR SEM JO OZNAČIL JE VEČ KAKOR UTEMELJENA. Njen besedni zaklad je prav tako vseboval besede ";e bi bila v obravnavi, hospitalizacija, bolezen ipd.".


To pa je prav tako REALNA OCENA Slovenskega gospodarstva(parlamenta) v letu 2021 - 30 let po "osamosvojitvi".

No comments:

Post a Comment