Saturday, August 12, 2023

JANEZ JANŠA, LUJS(Lojze) PETERLE, AND DIMITRIJ RUPEL SO "UČIL" - Janša, Peterle, Rupel and others teached during MK Ultra

Americans have CIA, British MI5/CIA and Germans too have their CIA federal German associated community - They all work together were words to me for 30 years during MK Ultra session from greatest teachers on both side of the political "Slovenian" spectrum.

They continued for me to recall I cite, "so we in Slovenia also have to have something that is equivalent and that equivalent is UDBA....something ours"....words most often repeated to me by Janez Janša and/or if it matters since he/they all knew about it - police officer investigators involved WHICH THEY ALL SHARED(for their divide and murder conquer game) WITH ONE ANOTHER.

ps. sej meni je vse eno. Na sodisščih pa bojo potrebovali dokaze in za tiste ki jim je mar(30.000 Slovencev/Slovenk vsakoletno zbeži iz Slovenije). Vaši volilci so n*****i zaradi vas - ne Kučana. Vaša solidarnost s Kučanom pa v mojem primeru seže nazaj 48 let tako da se nebi delili na vaše in njihove. Združevalo vas je več kakor so poplave. V človeških katastrofah(nisem bil edini) - razlike med vami ni bilo nobene. Gorje narodu ki se je pripravljen naprej deliti na takšne in drugačne politike med NJIMI navidezno "nevidnim" genocidom.



No comments:

Post a Comment