Wednesday, January 13, 2021

Zdaj se vse lepo vidi vse lepo ve zakaj sem bil ničvredna baraba - resnica je Slovenske države sovražnik #1

Riba pri glavi smrdi.

Slovenski narod ne samo izdan ampak PRODAN.

Sema pa po pravici med leti 2006 in 2021 še največ zaslužu ko so me imeli zaklenjenega v psihiatrični norišnici Ljubljana Polje saj je bil znesek za leto 2015 kar okoli 2000 Evrov in še nekaj. Se pravi od leta 2006 do leta 2021 mi je vse skupaj pricurjalo okoli 2500 Evrov in to če pa še za tisto se je gospod Pahor pobrigal da je bilo ukradeno na Madžarskem...ja v 15 letih(med tem je bilo zavrnjenih par tisoč delovnih prošenj seveda in pa seveda grožnje z umbolnico na uradu za iskanje dela kjer je bil prav tako prepovedan obisk v premeru če bi se tam spet pojavil). Zanemarljivo z mesečnimi donoski gospodov kot je vidno zgoraj morda pa tudi ne glede na odebeljen tekst.

Barabe so potrebne saj brez njih ni ničesar.

Bojim se da je breme veliko večje....KRIV SEM PA KER SEM SLOVENEC IN TO ŽIV.

No comments:

Post a Comment