Sunday, December 27, 2020

@Aleksandar Vučić/Boris Tadić

 Hajde pa da vas dva pa kažete Srpskom narodu istinu.

@Tadić

1995-1996 - Kaži evo kako se nas tri(tvoja prva žena) nikako nismo mogli dogovoriti o bilo čemu(bilo je to još i Bosni i Hercegovini jer tamo sam privi puta i došao u kontakt sa Srbima) pošto sam ja htjeo tvoji vlastitu ženu a ti šta drug nego Amerikanske pare. Pa si ju kao što sam čuo još zaključao u neki manastir. Evo...

@Vučić

1996 - evo pa kaži bre lažove Srpskom narodu tko ti je htjeo majku da ti pokara u godini 1996-1997 što je u tvog oca izazvalo razvod. Tvoja mi sestra(izvinjavam) nije bila tako interesantna i ako i ona mogla da bi mi poslužila kao žena(čak je i htjela majmune jedan) ali lagao si laživče...lagao si priču narodu o meni pa da ti lepo prođe dan - još bolje da ti prođu godine sa Putinom koji te naučio laganja. E, pa zajebali ste i meni a sada i sebi svoj život.

Pa da se zna tko je šta !!! Ja sam bi zdrogiran a vi lažovi...bolje biti pijan nego star a bolje da si i zdrogiran nego takav lažov.

Gadna TAJNA SRPSKIH POLITIČARA. Znam da sam upotrebio jezik primitivaca ali pitam se kako da inaće objasnim kad je reć o primitivcima.

No comments:

Post a Comment