Wednesday, April 1, 2020

Skarga do sądu w języku polskim/court complain in Polish language

 @ sprzedawca samochodów .... Oznaczone na zielono jest twoja ostatnia szansa.

Po pierwsze, jakie naruszenia popełnil sprzedawca samochodu indywidualnie:

Sprzedawany samochód przyszedł z poważnym problemem z silnikiem, który pozwala na eksploatację tylko w temperaturach bliskich lub powyżej zera, ponieważ układ chłodzenia z ustawionym środkiem zapobiegającym zamarzaniu w niskich temperaturach zimowych wydmuchuje płyn chłodniczy z chłodnicy silnika. Samochód został sprzedany bez katalizatora (jeden został usunięty przed sprzedażą), bez możnośći otwarcia zamka tylnego bagażnika, i z całkowicie zużytymi śmiertelnymi oponami - koła opon nie pasują do fabrycznych specyfikacji samochodu nawet...


Samochód ma również problem z transmisją znany tylko mechanikom zaznajomym z przeszłości właśnie z tym pojazdem, oczywiście zmieniają się też przebiegi kilometrow na drogomierzu, dezinformacja od sprzedawcy samochodu została podana również o tym kto był pierwszym prawdziwym właścicielem samochodu. Osoba która próbowała odsprzedać samochód jak pierwszy właściciel(ten sam który mi sprzedał samochód) korzystała go przed sprzedażą dla osobistych potrzeb przez co najmniej dekadę, nie rejestrując go przy tem samodzielnie. Kłamał mi sprzedawca samochodu o prawdziwym właścicielu, a nawet stworzył umowę sprzedaży, która jest całkowicie bezprawna - może być używana na aukcjach w Polsce „jeśli” (nawet ta sama część jest wątpliwa).

W jaki sposób:

Osiągnięte powyżej wyniku jest produktem tortury programu Mk Ultra ktora trwala 23 lat także w Polsce, za pośrednictwem przez rząd USA i Słowenii kiedykolwiek byłam sprowadzony tutaj ze względu na międzynarodowe(Europę Zachodnią / Amerykę Północną i innych) inwestycje handlowe do Europie Wschodniej.

Sprzedany samochód nie został zaparkowany pod adresem sprzedającego w trakcie sprzedaży:

Sprzedawca wystawił samochód na adres osoby z Białorusa(nie dlatego, że chciałby pomóc wydaje się teraz - i dlatego jestem tu dzisiaj, abym mógł bi ostatecznie poznać prawdę o tych dwóch - to także moja ostatnia szansa dana tym dwó), aby wywołać we mnie poczucie winy za przestępstwa dla którego w rzeczywistości i w pierwszej kolejności oba powinna zostać oskarżona, i w ten sposób sprzedał mi samochód(przez zrobienie obwiniania samego siebie w mnie poprzez jego kłamstwa).

Sprzedawca samochodó wraz z inną osobą zaangażowaną w MKultra z Białorusi(mieszka w Polsce przez wiele lat) dalej wykorzystywal moje zaufanie w pomoc w odniesieniu do wspomnianej sprawy MKultra którą wiele osób zaoferowało mi w Polsce przez parkingowanie samochodu pod miejscem zamieszkania(adresem) tutaj wspomnianego Pana z Białorusi któremu przeprosiłem nawet za moje zachowanie kiedy byłem torturowany pod MKultrą na czym kontynuowałem z zakupem samochodu z pewnością że znalazłem się w kręgu uprzejmy przyjaciół i nie wrogów(wziąłem to za bardzo przyjazny gest, zdobywając więcej dowodów na moją przeszłość MKultra w Polsce, mimo że facet z Białorusi nie chciał mnie poznać w jakikolwiek sposób kiedy rozmawiałem z nim przy wejściu do jego domu).

MKultra jest najsurowszą torturą, jaką można sobie ktoś wyobrazić. Torturą która pozbawiła mnie nie mniej niż 25 lat życia - zrujnowała mi życie, ponieważ spędziłam go jak osoba obok tortur umieszczony na czarnej liście rynka pracy(prace które zostały mi podane byle użyte zamiast prac w normalnych warunkach do celów dodatkowych tortur) i wreszcie otoczeni torturami psychicznymi / terrorem przez co najmniej 7 lat psychiatrii - pod żadnym pozorem(choć wzmiankowany Białoruś obiecał indywidualny odwet za to, co uważał za moje rasistowskie poglądy skierowane przeciwko niemu osobiście pod MKultra), czy spodziewałem się że jego groźby zmienią się w rzeczywistość, tym bardziej, że moj przypadek MK Ultra został udowodniony ponad wszelką wątpliwość jako przypadek faktyczny.

Wygląda na to, że zlekceważył okoliczności tortur w których on i jego uczniowie zdołali we mnie nienawiść, którą następnie obserwowali - coś, co zaczęło wpływać na mnie także w życiu publicznym po 2012 r..Musi to również być jasne co ponieważ żadna organizacja praw człowieka ani żadna organizacja rządowa nie wyraziły jakiegokolwiek zaniepokojenia dla moją MK Ultra sprawą na co najmniej 6 lat w kolejce - w sprawie moich skarg, które zostały im przekazane, działania odwetowe dotyczyły wyłącznie mnie. Obejmowały one również próby zabójstwa aby wyrazić się jasno.

Jego gry z samochodem nie przyszły tylko w utraty co najmniej jednego miesiąca na rynku pracy ktoremu zmiast niepotrzebnych napraw samochodowych mogłem(byłem powinienem) poświęcić czas aby ocalić się przed problemami finansowymi i opublikować więcej niezbędnych dowodów związanych z torturami MK Ultra które pozbawiły mnie życia, ale także z problemami w innych obszarach prywatnych ustawien związane z poprzednim zatrudnieniem w Zgierzu, które pozostawiło mnie tymczasowo okaleczonego. Ból spowodowany urazem był nie do zniesienia ... prawa strona ciała od stóp do rąk bolesna i sparaliżowana każdego ranka. W ośrodku imigracyjnem w Grotnikach, rower który kupiłem, skradziony mi był w ciągu kilku dni jak napisałem będzie na mojej stronie z wiadomościami kilka miesięcy przed zakupem(sprawa dotyczala se rowerew i samochodów jak bylo mnie obiecano że pod torturom MK Ultra - "w Polsce niemas prawa do telefonu, roweru ani samochodu" była do ​​mnie słowa). Spacer z Grotnik do najbliższego miasta nazwanego jak Zgierz zajmuje dwie i pół godziny w jednym kierunku(chyba że masz pieniędzy na pociąg - ale tego nie było żadnego w moich kieszeniach).

Co teraz, jeśli nawet zakupiony samochód nie może być wykorzystywany jako transporacja?

Pracodawca w zasadzie zrujnował mi kręgosłup i pozostawił mnie na śmierć przez "pomoc" agencij rządowych w których szukałem pomocy - dotyczyło to wyznaczonego lokalnego ZUS, wyznaczonego miejscowego lekarza, a także dwa punkta bezpłatnej pomocy prawnej - też zawarte w  scenariusz torture MK Ultra.

Pracodawca w Zgierzu Legs LEGS SP.Z.O.O. podpisał ze mną trzymiesięczną umowę o pracę (od 9 lipca 2019 r. do 30 września 2019 r. na całkowity czas 85 dni), podczas której byłem zobowiązany codziennie do ręcznego podnoszenia z podłogi lub rozładowywania między 15 do 18 ton materiału codziennie - piłowanie materiałów w pudłach o wadze 20 kg każdy także na wysokośc móje własne wzrosty. Pudła do 45 kg często razy zostały zepchnięte przez podłogę/ regularnie było również ręczne wyciąganie 1000 kg materiału do wyznaczonych obszarów linii produkcyjnych...szalone i nielegalne procedury pracy. Najpoważniejsze naruszenia praw pracowniczych. - brakowało instrukcji dotyczących bezpiecznego obchodzenia się z materiałami etc...

Jak mój kręgosłup został złamany w Polsce - https://ausertimes.blogspot.com/2020/04/how-spine-was-broken-in-poland-or-what.html
Ustawienia prywatne: te miały zasięg od osoby który popychałyby mnie czołami(popchnął jego przeciw mojego podczas werbalniego nadużycja), grożąc mi pięściami, zgłaszając się 4 dni ponieważ na 12 godzinnych rotacyjnych nocnych zmian pracy z lasu ponieważ wiedziałem co mnie czeka w wyznaczonych przez MKultra miejscach, a było też nawet indywidualne bieganie z nożem w ręky za mną w ośrodku imigracyjnym w Grotnikach jeśli niszczenie własności osobistej do dziś nie było wystarczająco złe (dawali wsparcie po 70 złotych miesięcznie, co odpowiadało 15 euro w ośrodku imigracyjnym i spowodowały uszkodzenia kosztow 10 razy wyższich - Polska imigracja odmówiła mi prawa do pracy w Polsce stale za nie mniej niż 11 miesięcy).

Zachowanie sprzedającego między innimi kwestiami przyczyniły się bezpośrednio do mojego stanu zdrowia na dłuższą metę ...

W trakcie wspomnianego procesu dotyczącego sytuacji w samochodzie wciąż wracałem do zdrowia z całkowicie zrujnowanego kręgosłupa(około dwa miesiąnca po zakończeniu pracy z powyżej wymienionym pracodawcą nadal miałem poważne problemy z kręgosłupem który w pewnym momencie zabroniłe mi chodzić nawet przy najmniejszym nachyleniu lub stać w kolejce przez ponad dwie minuty - nadal jestem jestem w złej sytuacji dotyczącej kręgosłupa no nigdzie tak blisko, jak to było) wewnątrz mroźnego garażu, który został przekształcony w dom -  wracałem na prysznice tak zimne, że skóra bolela podczas kąpieli....wewnątrz tak zwanym domy z temperatury tak niskie, że małe rany na palcach urosłyby w otwarte rany niezdolne do samoleczenia !!!

Właściciel stworzyl własne reguły z ekonomicznie niemożliwych okoliczności po podpisaniu umowy. Właściciel miał wywiercone dwie dziury średnice 10 cm przez ścianę na dwiech przeciwnych stronach garażu przez które wiał zimny wiatr 24/7 i mały piecek umieszczony na zewnątrz raczej(na zimno) niż w środku, aby dodać mi dodatkowe straty ewentualnego materiału grzewczego ... właściciel dalej zabronił użycia sosny / zażądał mnie zakup węgla zamiast ze względu na swój piecek...właściciel ostatecznie zmiękczył swoje stoisko po dwóch miesiącach (nigdy nie wspominał tutaj wzmiankowanego w umowy wynajmu ani podczas rozmowy wstępnej) - właściciel zabronił mi dalej zakup własnego wnętrznego piecka(koze), jakie byłe już używany w tym garażu przed moim przybyciem przez wymagan innych najemców.

Osoba z Ukrainy(były najemca a być może nawet i sąsiad lub wynajmujący), który często odwiedza jego nieruchomość nie tylko zniszczoną moja własnośći (usunięty mnie wideo / audio material), ale nawet zjadł ze mojich słoiki z jedzeniem.

Z wyznaczonym lekarzem w Zgierzu (również zaangażowanym w MKultra) i ZUSem(personel ZUSa byłe również zaangażowany w MKultra) nie pozwalając mi zabierać ponad miesiąc społecznego zasiłka dla bezrobotnych(wspomniałem co samochod medzy dodatkowymi inwestycjami potrzebował katalizator, z powodu którego braku nie moguem zrobyt ni kontrolę technicznego badania) - Z tych powodów, ja samy desperacko starałem się uwzględniać / wywiązać sie z końcami poprzez użycia zdrowych rozsądkow.

Wspomniany sprzedawca nie odpowiedziałby nawet na moje rozmowy telefoniczne, gdy trzeba było dodać płyn do kierowania(wybrać poprawniego w sklepie), który również był częścią prania mózgu MKultra. Zamiast tego ze złością odrzucił mnie w dniu Bożego Narodzenia, cytuję: „jeśli wiem, który jest dzień”(nie odezwal sie od wcześniejszych telefonskich połączen, bo mu był znany mój numer).

Przed sprzedażą, sprzedawca nawet zastąpil MIARKE POZIOMU OLEJU, aby pominął się realnośćom zużycia oleja silnikowego.(prawidłowego poziomu oleju) co w rezultacie mogłoby nawet doprowadzić do całkowitej awarii silnika. Gestykulowav mnie lokalny mechanik w Zgierzu podczas kontroli technicznej jak konwerter catillac jest wart więcej niż samochód - oboje są przyjaciółmi - wszystkie warsztaty mechaniczne w Zgierzu / Łodzi były zaangażowane w MKultra przez ten samochód).

Miałe inny warsztat mechaniczny w Łodzi którego odwiedziłem z pomysłem instalacje katalizatora zrobić mnie coś na transmisji podczas samochodu umieszczonego na kanale, co pozostawiło mnie  na stacji paliw w nocy - również zaangażowanej w MKultra

Sytuacja, w której mechanik kazał zostawić samochód w ciemnej jamie(było już późno w nocy) i wrócić jutro twierdząc, że samochód nie może wrócić do domu w takim stanie -  scenariusz powtórzony również z MK Ultra, kiedy pokazałi mi, jak samochód zatrzymał się na środku drogi z powodu całkowitej awarii transmisji - on również twierdził, że skrzynia biegów jest całkowicie zniszczona, a jej wymiana kosztowałaby trzy razy więcej niż samochód. Gdybym tej nocy zostawił samochód w wyznaczonym miejscu, nie miałbym dziś o czym pisać do ciebie w dzisiejszym dniu.

Sprzedawca wszedł sobie w nocy również(podczas sprzedaży) na umowe też fałszywą cenę 400 zł zamiast 900 złotych które otrzymał ode mnie w jego ręce.


Zaangażowanie policji i imigracji w moim przypadku MK Ultra:

Zgierska policja (także zaangażowana w MKultra) raz po raz ignorowała moje skargi całkowicie. Jednym słowem „niemożliwa” radzić z.

Jak oni zrobili mnie obaj(bądź) za pośrednictwem polskich usług pocztowych lub bez, nawet z ramki okularów kupionich w Chinach, które nie byli mnie dostarczone - zostały dostarczone do urzędu pocztowego w Zgierzu według usług pocztowych, który wysłał ich zamiast dostawe do mnie na inno miasto w Polsce.

Ramki okularów kupionich w Chinach nie izolowany przypadek...kiedy zgłosiłem kradzież portfela policji w Zgierzu w 2019, Zgierska policja opowiedziała się po stronie osoby, która przyszła z moim portfelem w ręce do ośrodka imigracyjnego w Grotnikach poprosić mnie o więcej pieniędzy...

Zamiast badać osobę ze skradzionym portfelem w jego rękach, policja zażądała ode mnie kontrole urządzenia z pomocą którego zrobiłem zdjęcia jego/ jego samochodu/ i nagranego dźwięka gdy szantażował od mnie więcej pieniędzy ponad kosztów skradzionych pieniędzy / skradzionych kart SD z informacjami na ich, skradzionym prawem jazdy, skradzionym dowódem osobistym i innym drogim(bo prawdziwa osoba ktora była zorganizowała powtórzenie kradzieża portfela na zgierskim rynku z procedurę MKultra była jest to Zgierską policją sama).

Spędziłem w Polsce półtora roku na póła ślepy(w okolicznościach prywatnych jak wspomniano powyżej i cztery miesiące także pracując z bardzo upośledzonym wzrokiem w elementach linii produkcyjnych/w magazynu / nawet na dachach etc. , gdzie na szczęście nie dostałem wypadku który mógł mnie pozostawić na stałe upośledzony / okaleczony).

Sprzedawca odmówił skontaktowania się ze mną również poprzez pisanie, ponieważ nigdy nie odpowiedział na mój list widziany tutaj w którym proszę go przyjaźnie o odszkodowaniu za ułamek czasu straconego i koszty części / napraw(i innich wydatkow powiązanich) które  po pierwsze nigdy nie bylem powinny martwyt sie zdolnie z polskim prawem cytrynowym dotyczącym sie sprzedaży samochodów.

Dla wszystkich objętych (tutaj wymenionich) stwierdzen  przeciwko odpowiedniej stronie(sprzedającego), zebrałem dowody w formie dokumentacjiny, audio/wideo archiwum ewidencij i również tak samo do wyżej wspomnianej przypadky MK Ultra.



Wszystko związano z moją sprawą o byłym pracodawcy w Zgierzu Legs LEGS SP.Z.O.O. https://ausertimes.blogspot.com/2019/10/complain-submitted-yesterday-on-12th-to.html

List wysłany do sprzedawca 15 listopada 2019
https://docdro.id/wUmTUhp

Jak wyglądał wynajem doma w Zgierzu
https://ausertimes.blogspot.com/2019/12/mkultra-torture-3-months-of-life-in.html





To tylko około 70% wymieniono tutaj o moim pobycu w Polsce, ponieważ cała próba była znacznie gorsza ale nie ma czasu na pisanie całej rzeczy tutaj.

No comments:

Post a Comment