Friday, November 19, 2021

Zakaj bosta Milan Kučan in Borut Pahor odpotovala v Hague(tribunal za vojne zločine) z lisicami na rokah

Video can be also seen at https://youtu.be/0DOzdI-FSGU 

@Slovenskemu narodu - branjenje vojnih zločincev pred resnico čeprav iz lastnih korenin ni v redu stvar pred mednarodno skupnostjo. Majhen a kriv narod ki je sam sebe še kako izdal da bi lahko šel na kolena in prosil za odpustek tistega od kogar se je odcepil leta 1991 s puško v roki.

Video ni niti v namene dosega pravic saj se uporablja za izsiljevanje Slovenskega naroda preko Milana Kučana and Boruta Pahorja(dva bogova heroja) v globalni pakt kateremu sicer bi narod naprotoval.













SORODNO:

Dovolite Slovenskemu vragu ki je uničil svet da vam plača za novo Jugoslavijo 30 srebrnikov katere sta vam je obljubila Milan Kučan in Borut Pahor


 
UMAZANA IGRA VON DER LEYNA, TRUMPA, MERKLOVE, LONDONA, WASHINGTONA NA POBUDO PAHORJA IN MILANA KUČANA(Moskve/Beograda) PREKO TRUGIC/ZDAJ TUDI SLOVENSKIH TRUG: @Slovenskemu narodu - pomagajte z odgovorom na moje uprašanje je ali se je Slovenski narod prodal / na pot suženstva podal za 30 srebrnikov zaradi tistih(MENE OSEBNO) katere je kot narod kolektivno označil za vraga z namenom uspostavitve nove Jugoslavije preko pomoči TISTIH kateri del zla sem bil sam kot so mi trdili Pahorjevi in Kučanovi privrženci v Sloveniji ali pa gre za pri stvari za zahodno politiko kjer sem bil prav tako osovražen zaradi močnega čuta Slovenske identitete. 

Zame Jugoslavije nikdar ni bilo in nebo kot nekaj med čemur bi ponovno zbiral(med samostojnostjo sem jasno zagrabil v roke puško kar sem več kot pripravljen ponoviti, vendar samo pri tem da bom vedel natančno zakaj pri stvari gre/je šlo - situacija v katero so nas pripeljali ostanki udbe v Sloveniji preko Pahorja/Kučana je popolnoma nevzrdžna ostalim pa kakor se zdi - vam ni mar).
Video si lahko ogledate prav tako na https://youtu.be/dYsqXkmZsxc 


Ker so Zahodnjaki trdili češ da bojo podprli ponovno zgraditev velikočetniške Jugoslavije z miljardami in ker so menda Britanci celo dobili od Slovenskega ljudstva DA za pomoč izgradnji slednje v zameno zame(denar katerega sicer so obljubili če dokažem primer kot resničen kar sem storil), bi želel zaradi znašanja nad mano med katerim sem bil ožigosan kot izdajalec nič manj od 28 let in predvsem življenjepisa na katerem piše sem rojen Slovenec v Sloveniji, pravico(zahtevam) do resnice....

Jama pri reki pod hišo kakor hiška iz stiroporja na posdtrešju spanje v podzemni kleti ali kurji šupi kakor mi je bilo naročeno - zame preprosto ni. Prosim pa za odgovor ne poleg bedastega vedenja sramotno molčanje ki je vse bolj in bolj glasno - tisti ki molči prikimuje/prizna z molčanjem...sorodno https://ausertimes.blogspot.com/2021/11/i-suspect-dirty-von-der-leyen-play-in.html  in pa g. Lojze Peterle https://ausertimes.blogspot.com/2021/11/donald-trump-pledged-to-borut-pahor-and.html 


No comments:

Post a Comment