Saturday, July 24, 2021

Premijski razred glede zavarovanja avtomobilov v Sloveniji so določevali Poljaki in to glede na moč motorja ker se nam Slovencem pač dopadejo Italjanski avtomobili katere Poljaki SOVRAŽIJO

 Cene avtomobilskih zavarovanj kakor nikjer drugje po svetu so določene za naše voznike(kupce vozil) preko moči motorjev http://aleco.slohosting.com/cenik.html

Videno tukaj je bilo vrženo v glavo že leta 2017 ko so me imelo zdrogiranega v domu v Novem mestu Poljaki kateri pa so do nedavnega med mojim obiskom na Poljskem insistirali na izjemno slabih motorjih katetere naj bi imeli Alfa Romeo avtomobili(tako so mi insisterali mehaniki kjer so me prisilili v nastanitve na Poljskem kakor mehaniki kamor so me viodili po Poljskem zdrogiranega kot psa na verigi) - firma katero so Poljaki označevali zaradi mojega občudovanja za nacistično in Polska ideologija katero so takoj podprli Boruti Pahorji Kučani etc...

Najboljši in edini avto zate so mi ponavljali Poljaki z palicami v roki je Škoda....vedite da za cestne davke ki v Sloveniji stanejo po 250 Evrov letno se na Polskem plašuje po 110 Zlotov(25 Evrov) tako da obrnejo kjer so stvari kakor njim gredo na roke.



Vidi se JASNO da so si Poljske barabe pisale predpise glede na svoje Polsko Češke potrebe natančno iz tovarne Škoda...marsikateri Slovenec-družina ki ba bi sicer kupil mošnejši večji avto zaradi varnosti pa se znajde v avtomobilski nesreči v kateri potegne krajšo prav zaradi tukaj omenjenih dražjih zavarovalnih polic.
Med sklepanjem poslov z Italijo od kjer so pridobili investivije pa sem za Poljake MORAL predstavljati barabo ali z drugimi besedami sovražnika Italjanskega naroda...tako je to šlo po Polsko.


ZVERINJAK PA NE POZABIMO DA ČEŠKA TOVARNA AVTOMOBILO OBSATA DAN DANES PRAV ZARADI MENE OSEBNO - NE MILOŠA ZEMANA ALI KATERIKOLI DRUGEGA ČEHA POLJAKA ŠE MANJ PA KUČANA PAHORJA KI JE NASPROTOVAL CELO ČOKOLADNIM TOVARNAM V SLOVENIJI...

POLJSKA = ZVERINJAK

No comments:

Post a Comment